KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

withdrawal period

Romanian translation: perioadă de retragere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:withdrawal period
Romanian translation:perioadă de retragere
Entered by: Janos Fazakas

06:35 Sep 17, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Veterinary
English term or phrase: withdrawal period
Context:
"Piglets must not be slaughtered for human consumption until 10 days after the last treatment."
Adică 10 zile după ce li s-a administrat un medicament (antibiotic)
Janos Fazakas
perioadă de retragere
Explanation:
http://www.emea.europa.eu/vetdocs/PDFs/EPAR/econor/003199ro1...

Care este perioadă maximă permisă înainte ca porcii trataţi să fi sacrificaţi şi carnea să fie destinată consumului uman (perioada de retragere)?


http://www.agrobiomix.ro/m06.htm

Perioada de retragere :
Perioada de retragere pentru pui si curci este de 10 zile .
Selected response from:

Oana Duta
Grading comment
Mulumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7perioadă de retragere
Oana Duta
4 +5timp de aşteptare
Ciprian Patrascu


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
perioadă de retragere


Explanation:
http://www.emea.europa.eu/vetdocs/PDFs/EPAR/econor/003199ro1...

Care este perioadă maximă permisă înainte ca porcii trataţi să fi sacrificaţi şi carnea să fie destinată consumului uman (perioada de retragere)?


http://www.agrobiomix.ro/m06.htm

Perioada de retragere :
Perioada de retragere pentru pui si curci este de 10 zile .

Oana Duta
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
4 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Maria Diaconu
19 mins
  -> Mulţumesc!

agree  dragostea
20 mins
  -> Mulţumesc!

agree  MMFORREST
49 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristiana Coblis
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Elena Matei
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  clauswe
7 hrs
  -> Mulţumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
timp de aşteptare


Explanation:
perioada de aşteptare sau de pauză, de la oprirea administrării medicamentului până la momemtul la care se poate accepta introducerea produselor provenite de la respectivul animal (carne, lapte, ouă) în consumul uman
Aceasta este formularea agreată de template-ul EMEA, pct. 4.11 al SPC (vezi linkurile)


    Reference: http://www.emea.europa.eu/htms/vet/qrd/qrdtemplate.htm
    Reference: http://www.emea.europa.eu/htms/vet/qrd/qrdplt/Vqrdtemplatero...
Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Petrican
38 mins
  -> mulţumesc

agree  Maria Diaconu
2 hrs
  -> mulţumesc

agree  Antonia Toth: E mai sugestiv!
5 hrs
  -> mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day54 mins
  -> mulţumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
23 days