KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

cervical spinal syndrome

Romanian translation: sindrom cervical


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cervical spinal syndrome
Romanian translation:sindrom cervical
Entered by: Antonia Toth

16:49 Sep 23, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / masaj
English term or phrase: cervical spinal syndrome
este doar o enumerare, oricum cred că nu necesită context

Spine: lumbar spinal syndrome, cervical spinal syndrome, thoracical spinal syndrome
Antonia Toth
sindrom spinal cervical
Explanation:
pentru simplitatea enumerării, "sindrom lombar, sindrom cervical, sindrom toracal". Se subântelege că sunt spinale.
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4sindrom spinal cervical
Ciprian Patrascu
5Sindrom al coloanei vertebrale cervicale
MMFORREST


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
sindrom spinal cervical


Explanation:
pentru simplitatea enumerării, "sindrom lombar, sindrom cervical, sindrom toracal". Se subântelege că sunt spinale.

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656
Notes to answerer
Asker: Da, într-adevăr n-am găsit nicio referinţă pt. "sindrom spinal cervical", am văzut că sunt câteva pt. "sindrom dureros cervical", dar nu mi-a sărit în ochi varianta scurtă. Mulţumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
23 mins

agree  RODICA CIOBANU
15 hrs

agree  Irina-Maria Foray
3 days15 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 days

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Sindrom al coloanei vertebrale cervicale


Explanation:
Afecţiuni ale oaselor, încheieturilor şi ale ţesuturilor conjunctivale
10.2 Afecţiuni degenerative ale coloanei vertebrale (reumatism)
10.2.2 Sindrom al coloanei vertebrale cervicale
Doamna I. H. (63), cercul Bebra (EB 49.92.-2)
Din anul 1959 aveam mereu dureri de coloană, în zona vertebrelor cervicale. Noaptea îmi amorţea mereu braţul stâng, astfel că trebuia să mişc braţul pentru ca să intre viaţă în el. Deseori nu puteam să mişc capul, având atunci dureri în occiput şi în umărul drept. Pe baza unei radiografii medicul a constatat o uzură a vetrebrelor cervicale. Când durerile erau puternice mi s-e dădeau injecţii, şi vertrebrele au fost puse la loc prin metode chiropractice. Apoi un timp eram lipsită de dureri, dar braţul tot îmi amorţea. Cam un an după întroducerea mea în învăţătura lui Bruno Groening, în 1987, nu mai am dureri şi pot să dorm în orice poziţie chiar fără pernă. Nici braţul nu mai amorţeşte.
http://www.bruno-groening.org/romaneste/heilungen/erfolg1098...



MMFORREST
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4