KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

caregiver

Romanian translation: tutore


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Caregiver
Romanian translation:tutore
Entered by: Alice Crisan

13:31 Oct 23, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: caregiver
Parent/Caregiver signature is requested on an informed consent form for minors.
Miruna
tutor
Explanation:
persoana care are grija de un copil cu drepturi legale

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-23 14:48:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Draga Aron ,este vorba aici de ocrotitor legal sau parinte nicidecum ingrijitor,sorry:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-23 15:28:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

E-n regula Aron:) Dar in privinta punctelor ai dreptate.Poate ii spui Mirunei pe ce sa dea click data viitoare:)
Selected response from:

Alice Crisan
United Kingdom


Summary of answers provided
5 +3tutorAlice Crisan
5îngrijitor
Áron Török


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
îngrijitor


Explanation:
http://www.sclero.org/support/caregivers/dee-dee.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2007-10-23 14:47:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Poate nu luminează Miruna cât de legată e expresia de domeniul medical.

Áron Török
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
tutor


Explanation:
persoana care are grija de un copil cu drepturi legale

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-23 14:48:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Draga Aron ,este vorba aici de ocrotitor legal sau parinte nicidecum ingrijitor,sorry:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-23 15:28:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

E-n regula Aron:) Dar in privinta punctelor ai dreptate.Poate ii spui Mirunei pe ce sa dea click data viitoare:)

Alice Crisan
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adde
6 mins

agree  Áron Török: Dar din câte văd totuşi are doar tangenţă cu medical, de fapt este vb de tutore, probabil pt o operaţie sau de genul. Scuze Alice!
56 mins

agree  RODICA CIOBANU: pozitiv, dar tutore
18 hrs