KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

appropriate/inappropriate to content

Romanian translation: (stare de spirit?) adecvata nivelului de satisfactie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:appropriate/inappropriate to content
Romanian translation:(stare de spirit?) adecvata nivelului de satisfactie
Entered by: Cristiana Coblis

12:20 Oct 24, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: appropriate/inappropriate to content
1. Elevated Mood
0 Absent
1 Mildly or possibly increased on questioning.
2 Definite subjective elevation;
optimistic, self-confident; cheerful;
appropriate to content
mara_cojocaru
Romania
(stare de spirit?) adecvata nivelului de satisfactie
Explanation:

ma bazez doar pe un dictionar medical, si nu pe cunostinte in domeniu
Selected response from:

Rose Marie Matei
Grading comment
multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3(stare de spirit?) adecvata nivelului de satisfactie
Rose Marie Matei
3 +2adecvată/inadecvată conţinutului
Cristiana Coblis


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
(stare de spirit?) adecvata nivelului de satisfactie


Explanation:

ma bazez doar pe un dictionar medical, si nu pe cunostinte in domeniu

Rose Marie Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc mult
Notes to answerer
Asker: Si eu tot la "stare de spirit adecvata" m-am gandit...Banuiesc ca e bine, dar poate mai primesc alte sugestii...Multumesc mult!

Asker: Cred ca si "dispozitie corespunzatoare" e o alegere buna. Multumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Barbulescu
15 mins

agree  MMFORREST: dispozitie corespunzatoare
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
adecvată/inadecvată conţinutului


Explanation:
Cred că e vorba de cât de potrivite/nepotrivite, adecvate/neadecvate, proporţionale/disproporţionale sunt dispoziţiile, reacţiile, răspunsurile subiectului în situaţia dată.


Cristiana Coblis
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Da, chiar despre asta este vorba. Nu eram sigura daca o traducere atat de apropiata de varianta originala merge in acest caz, dar s-ar putea sa mearga...Multumesc mult


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: dispoziţia (atât).
16 mins
  -> Mulţumesc. Da, probabil se subînţelege că se evaluează dispoziţia subiectului (dacă este sau nu adecvată). Îmi place sugestia, e scurt, concis şi self explanatory:)

agree  RODICA CIOBANU
1 day2 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Cristina Moldovan do Amaral