KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

intravasation

Romanian translation: intravazare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intravasation
Romanian translation:intravazare
Entered by: Robert Roata

11:30 Nov 7, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: intravasation
este vorba de un manual de utilizare al unui Insuflator, iar acest termen este folosit în cadrul avertizărilor, se pare pentru a exprima absorbţia de CO2 în organism...
Robert Roata
intravazare
Explanation:
se foloseşte, iată un exemplu
http://www.presspro-farmacist.ro/article--x-Specialitate-Tum...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-11-07 11:33:28 GMT)
--------------------------------------------------

este inversul extravazării ;)
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Mulţam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3intravazare
Mihaela Petrican
3 +2intravazare
Jozsef Gal


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
intravazare


Explanation:
asa am vazut si varianta maghiara.


    Reference: http://www.presspro-gineco.ro/article--x-Obstetrica-Rolul_in...
Jozsef Gal
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Dar link-ul nu merge.
22 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 days

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
intravazare


Explanation:
se foloseşte, iată un exemplu
http://www.presspro-farmacist.ro/article--x-Specialitate-Tum...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-11-07 11:33:28 GMT)
--------------------------------------------------

este inversul extravazării ;)

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 1754
Grading comment
Mulţam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Absolut.
22 mins
  -> mulţumesc, Lucian :)

agree  RODICA CIOBANU
1 day54 mins
  -> mulţumesc, Rodica :)

agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 days