KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

multiple view X-ray

Romanian translation: inagini radiologice din incidenţe multiple


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:multiple view X-ray
Romanian translation:inagini radiologice din incidenţe multiple
Entered by: lucca

06:49 Nov 10, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / radiografie
English term or phrase: multiple view X-ray
Care este denumirea exactă?
Antonia Toth
inagini radiologice din incidenţe multiple
Explanation:
Din mai multe unghiuri.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1radiografie panoramica
Luminita Fundatureanu
4 +1radiografie tridimensională
MMFORREST
4inagini radiologice din incidenţe multiplelucca


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
multiple view x-ray
radiografie panoramica


Explanation:
http://vismi.kaist.ac.kr/2004/research/3Dvolumereconstructio...

Si iti multumesc pentru raspuns; asteptam si alte raspunsuri...dar nu au venit; multumesc din nou.

Luminita Fundatureanu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST: http://www.google.co.uk/search?sourceid=navclient&hl=en-GB&i...
1 hr

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
multiple view x-ray inages
inagini radiologice din incidenţe multiple


Explanation:
Din mai multe unghiuri.

lucca
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 351
Grading comment
Mulţumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
multiple view x-ray
radiografie tridimensională


Explanation:
Radiografia tridimensională se face automat. În cazul malformaţiilor, clapeta benzii se deschide şi pisoiul cade pe banda de jos. Vom vedea mai târziu ce se ...
www.agonia.ro/index.php/prose/232039/index.html - 69k

O radiografie care arată o. imagine tridimensională a. organelor corpului dvs. Poate. ajuta pentru determinarea. răspândirii bolii la alte organe ...
www.srccjro.org/revista pdf/nr 18/cancerul pulmonar3.pdf -

MMFORREST
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Adams
3 hrs
  -> Mulţumesc, rapidrina.