KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

neck collar

Romanian translation: guler cervical


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:neck collar
Romanian translation:guler cervical
Entered by: xxxmistahara

12:09 Jan 17, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: neck collar
Ma intereseaza termenul medical pentru dispozitivul de imobilizare a gatului (in caz de accident).

Multumesc!
xxxmistahara
guler cervical
Explanation:
AEROAMBULANTAÎntotdeauna folositi un guler cervical. Daca nu aveti disponibil un guler cervical potrivit, atunci se pot folosi metode alternative, cum ar fi o patura ...
samsplint.3x.ro/ - 60k - În Cache - Pagini similare

Monitorul de Botosani - Ziarul care sta de vorba cu oameniiSoferul, diagnosticat cu un traumatism de coloana cervicala, va trebui sa stea cu gitul imobilizat intr-un guler cervical circa 21 de zile. ...
www.monitorulbt.ro/index.php?a=&email=&module=show_stiri2.p... - 47k - În Cache - Pagini similare

Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Multumesc pentru ajutor si promptitudine!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9guler cervical
Andrei Albu
5corset cervicaloltean


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
guler cervical


Explanation:
AEROAMBULANTAÎntotdeauna folositi un guler cervical. Daca nu aveti disponibil un guler cervical potrivit, atunci se pot folosi metode alternative, cum ar fi o patura ...
samsplint.3x.ro/ - 60k - În Cache - Pagini similare

Monitorul de Botosani - Ziarul care sta de vorba cu oameniiSoferul, diagnosticat cu un traumatism de coloana cervicala, va trebui sa stea cu gitul imobilizat intr-un guler cervical circa 21 de zile. ...
www.monitorulbt.ro/index.php?a=&email=&module=show_stiri2.p... - 47k - În Cache - Pagini similare



Andrei Albu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 117
Grading comment
Multumesc pentru ajutor si promptitudine!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian Patrascu
1 min
  -> Mulţumesc

agree  Irina Adams: exact
19 mins
  -> Mulţumesc

agree  Mihaela Petrican
20 mins
  -> Mulţumesc

agree  Veronica Manole
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Anca Nitu
7 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Cristiana Coblis
14 hrs
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Raluca Manea
3 days4 hrs
  -> Mulţumesc

2 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
corset cervical


Explanation:
este folosit la imobilizare cervicala in caz de accident sau dupa interventii post traumatice,pentru a asigura vindecarea in conditii optime.

Example sentence(s):
  • Dupa o interventie pe coloana in zona cervicala se foloseste intotdeauna un corset cervical care v-a fi purtat de pacient o perioada indicata de medic
oltean
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian