KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

pathologic slides

Romanian translation: lame pentru diagnostic histopatologic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pathologic slides
Romanian translation:lame pentru diagnostic histopatologic
Entered by: Maria Diaconu

19:57 Apr 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: pathologic slides
Pe google apare mai degrabă "pathology slides", dar în textul meu e pathologic slides. Nu mi-e clar despre ce e vorba. Contextul e că pacientului, deplasându-se în străinătate pentru tratament, i-au fost pierdute bagajele cu aceste "pathologic slides", iar medicul străin le aşteaptă pentru a face "a pathologic read". Pacientul are cancer de vezică urinară.
Mă puteţi ajuta cu o idee, sau trebuie să sap după mai mult context?

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
lame pentru diagnostic histopatologic
Explanation:
nu sunt frotiuri, ci secţiuni de ţesut patologic, etalate pe lame pentru examinare microscopică
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9lame pentru diagnostic histopatologic
Ciprian Patrascu
4lame de ţesut patologicDasa Suciu


Discussion entries: 5





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
lame pentru diagnostic histopatologic


Explanation:
nu sunt frotiuri, ci secţiuni de ţesut patologic, etalate pe lame pentru examinare microscopică

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
12 mins
  -> mulţumesc

agree  ioana gabriela sandu: http://209.85.135.104/search?q=cache:CKVBXIm9VvUJ:www.med-as...
18 mins
  -> mulţumesc

agree  Luminita Fundatureanu
6 hrs
  -> mulţumesc

agree  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
8 hrs
  -> mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
8 hrs
  -> mulţumesc

agree  Rose Marie Matei
9 hrs
  -> mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
11 hrs
  -> mulţumesc

agree  Lia Sabau
12 hrs

agree  wordbridge
21 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lame de ţesut patologic


Explanation:
La referinţe este descrisa si metoda de conservare a ţesutului bolnav.


    Reference: http://www.sfatulmedicului.ro/print_article.php?id=177&catna...
    Reference: http://www.alphelys.com/site/us/pTA_TApretemploi.htm
Dasa Suciu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8