KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

blood chemistry

Romanian translation: examenul biochimic al sângelui/parametrii chimici sanguini


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blood chemistry
Romanian translation:examenul biochimic al sângelui/parametrii chimici sanguini
Entered by: bobe

14:39 Jul 11, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / analize medicale
English term or phrase: blood chemistry
Intr-o lista de analize medicale : "lipids, blood chemistry, antibodies"

analize hematologice de rutina ???
bobe
United States
examenul biochimic al sângelui
Explanation:
Examenul biochimic al sângelui

1. Dozarea proteinelor totale
2. Dozarea substanţelor azotate serice: uree, creatinină, acid uric
3. Dozarea bilirubinei
4. Dozarea glucozei
5. Dozarea lipidelor totale.
http://www.obbcssr.ro/pregatire.php

Examenul hematologic este "blood tests"
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3examenul biochimic al sângelui
Mihaela Petrican
4parametrii chimici sanguini
Ciprian Patrascu


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
examenul biochimic al sângelui


Explanation:
Examenul biochimic al sângelui

1. Dozarea proteinelor totale
2. Dozarea substanţelor azotate serice: uree, creatinină, acid uric
3. Dozarea bilirubinei
4. Dozarea glucozei
5. Dozarea lipidelor totale.
http://www.obbcssr.ro/pregatire.php

Examenul hematologic este "blood tests"

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 1754
Notes to answerer
Asker: Multumesc din nou , Mihaela.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
32 mins
  -> mulţumesc, Maria :-)

agree  Nitin Goyal
2 hrs
  -> mulţumesc!

agree  lucca
14 hrs
  -> mulţumesc, Lucian!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parametrii chimici sanguini


Explanation:
ionograma, in principal

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656
Notes to answerer
Asker: Mersi frumos , Ciprian. Cred ca ambii termeni sunt valabili.