KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

antiplatelet therapy

Romanian translation: terapie antiplachetară


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:antiplatelet therapy
Romanian translation:terapie antiplachetară
Entered by: bobe

03:34 Feb 4, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: antiplatelet therapy
Prompt dint-un IVRS:
"For single antiplatelet therapy, press #, for dual antiplatelet therapy press ## "

anticoagulantă/de anticoagulare/ antiagregantă/ antitrombocitară ...simplă sau dublă???

Multumiri !
bobe
United States
terapie antiplachetară
Explanation:
Termen încetăţenit în limbajul medical
Selected response from:

George Blum
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2terapie antiplachetară
George Blum
4Terapie anticoagulanta/antiangregantaxxxM&T


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Terapie anticoagulanta/antiangreganta


Explanation:
Simpla/singulara cand se ia un singur agent anticoagulant, dubla cand se iau doua medicamente,tripla cand se iau trei

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2009-02-04 03:53:39 GMT)
--------------------------------------------------

antiagreganta...dorm pe mine...

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2009-02-04 04:03:44 GMT)
--------------------------------------------------

sau terapie anticoagulanta unica, dubla asociere de anticoagulante

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2009-02-04 04:04:34 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere...ma duc si eu la soamne.

xxxM&T
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mersi frumos Mihaela si noapte buna !


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
terapie antiplachetară


Explanation:
Termen încetăţenit în limbajul medical

Example sentence(s):
  • Terapia antiplachetara se foloseste pentru prevenirea evenimentelor trombotice. Se recomanda administrarea de aspirina in doza de 75-300mg/zi. O alternativa la aspirina este ticlopidina care se administreaza in caz de esec al terapiei cu aspirina.
  • http://www.romedic.ro/boli/AVC_ischemic_(ischemia_cerebrala)_0902/Profilaxia_accidentului_vascular_cerebral_09731.html

    Reference: http://rezidentiat.3x.ro/rom/ima.htm
    Reference: http://www.medipedia.ro/Dictionarmedical/Analize/tabid/94/an...
George Blum
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Excelent, George - ai dreptate, mersi frumos,


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Petrican
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Ovidiu Martin Jurj
3 hrs
  -> Mulţumesc.