ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

Bucking

Romanian translation: rezistenţă(la intubare)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bucking
Romanian translation:rezistenţă(la intubare)
Entered by: Ioana Huiban

14:13 Feb 14, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Bucking
Inadequate levels of anaesthesia which may lead to coughing, bucking, excessive salivation, retching.....
Ioana Huiban
Romania
rezistenta(la intubare)
Explanation:
vezi referinta
Selected response from:

k33pwalkin
Grading comment
Vă mulţumesc tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3rezistenta(la intubare)k33pwalkin
4reacţie motorie la introducerea canulei endotraheale
Mihaela Petrican
4 -1reflex de vomaxxxM&T
Summary of reference entries provided
rezistenta (la intubare)k33pwalkin

Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
bucking
reflex de voma


Explanation:
reflex de voma

xxxM&T
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mihaela Petrican: poate dacă termenul solicitat era retching...
10 mins
  -> yep, ai dreptate

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bucking
reacţie motorie la introducerea canulei endotraheale


Explanation:
Dicţionar medical C. Năstase, pag. 116

Mihaela Petrican
Italy
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 1490

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
bucking
rezistenta(la intubare)


Explanation:
vezi referinta

k33pwalkin
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Vă mulţumesc tuturor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxM&T
1 hr
  -> Multumesc!

agree  cezara lucas
12 hrs
  -> Multumesc!

agree  Ciprian - Vasile Popescu
1 day1 hr
  -> Multumesc!




Reference comments


52 mins peer agreement (net): +2
Reference: rezistenta (la intubare)

Reference information:
Cautand informatii despre intubare am dat de un pdf unde am gasit o fraza ce pare sa corespunda partial cu cea din textul dvs: "Nivelurile inadecvate de anestezie pot provoca tuse, rezistenţă, salivaţie excesivă, reflexe de
vomă, laringospasm sau apnee, complicând astfel rezultatul anesteziei."
documentul il gasiti aici:
http://www.i-gel.com/_assets/client/docs/userguides/i-gel_Us...
am citat de la pagina 8.

k33pwalkin
Romania
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Mihaela Petrican: este o variantă corectă, ar trebui postat răspunsul
38 mins
  -> Va multumesc, confirmarea unui specialist ma incurajeaza sa postez raspunsul:)
agree  cezara lucas
14 hrs
  -> Va multumesc.