ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

ADI atlanto dens interval

Romanian translation: interval atlanto-dens

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ADI atlanto dens interval
Romanian translation:interval atlanto-dens
Entered by: Ciprian Patrascu

08:55 Sep 29, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / paediatrics
English term or phrase: ADI atlanto dens interval
nu am mai mult context
Are o denumire si in ro?
Ioana Bostan
interval atlanto-dens
Explanation:
ADI este chiar acronimul ptr. Atlanto Dens Interval.
Este un reper de masurare folosit in radiologia coloanei vertebrale cervicale si se refera la distanta dintre apofiza atlantoida de pe arcul aterior al primei vertebre cervicale si marginea zonei de densitate radiologica data de corpul celei de-a doua vertebre cervicale. In mod normal, valoarea acestui reper nu trebuie sa varieze in functie de incidenta folosita.
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
Multumesc Ciprian
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4interval atlanto-dens
Ciprian Patrascu
2intervalul atlas - apofiza odontoidalucca


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adi atlanto dens interval
interval atlanto-dens


Explanation:
ADI este chiar acronimul ptr. Atlanto Dens Interval.
Este un reper de masurare folosit in radiologia coloanei vertebrale cervicale si se refera la distanta dintre apofiza atlantoida de pe arcul aterior al primei vertebre cervicale si marginea zonei de densitate radiologica data de corpul celei de-a doua vertebre cervicale. In mod normal, valoarea acestui reper nu trebuie sa varieze in functie de incidenta folosita.


    Reference: http://www.orthoteers.co.uk/Nrujp~ij33lm/Orthspinecinj.htm
Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656
Grading comment
Multumesc Ciprian

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
adi atlanto dens interval
intervalul atlas - apofiza odontoida


Explanation:
the distance between the posterior edge of the anterior arch of C1 and the anterior edge of the odontoid process.

Cred ca as scrie asa: intervalul atlas - apofiza odontoida sau intervalul atlanto-dens (ADI, distanta dintre...)

Am gasit cu Google cautand "atlanto dens interval".

Acum am vazut si raspunsul lui Ciprian si mi-a scazut rau confidenta :-(


    Reference: http://www.emedicine.com/sports/topic10.htm
lucca
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 351