KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

malpractice

Romanian translation: malpraxis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:malpractice
Romanian translation:malpraxis

10:13 Feb 14, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: malpractice
Malpractice in medical or other fields...
Elena Matei
malpraxis
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-02-14 10:15:44 GMT)
--------------------------------------------------

Legislatie lipsa pentru malpraxis :: Jurnalul National :: Editie ...
... Publicitate. SPECIAL. Legislatie lipsa pentru malpraxis. [ Edit| Delete ]. ... Oferta
firmelor de asigurare in materie de malpraxis este mai mult decat generoasa. ...
www.jurnalul.ro/modules.php?op=modload& name=News&file=article&sid=147672 - 48k - În Cache - Pagini similare

Malpraxis - Neglijenta care a indoliat Romania :: Jurnalul ...
... CANTECELE NOASTRE TOATE. Un proiect al cititorilor de Jurnalul. Publicitate. SPECIAL.
Malpraxis - Neglijenta care a indoliat Romania. [ Edit| Delete ]. ...
www.jurnalul.ro/modules.php?op=modload& name=News&file=article&sid=147380 - 53k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.jurnalul.ro ]

Asigurai de malpraxis
Ghidul Serviciilor Medicale din Bucuresti<br>.
www.ghidmedical.ro/asigurari_malpraxis.html - 8k - În Cache - Pagini similare

Astra Asigurari a demarat campania de asigurari Malpraxis
... Astra Asigurari a demarat campania de asigurari Malpraxis. 12 ianuarie 2005.
Compania Astra Asigurari a demarat campania de asigurari ...
financiar.rol.ro/stiri/2005/01/169586.htm - 29k - În Cache - Pagini similare

Casa de Asigurari de Sanatate Maramures - Asigurari de Malpraxis ...
Purtator de cuvant. D-ra Alina POP - jurist. Telefon: 0262215209/144. Asigurari
de Malpraxis medical pentru anul 2005. La incheierea ...
www.sintec.ro/casmm/massmedia1.asp?id=12 - 37k - În Cache - Pagini similare

Curierul National:: Societatile de asigurari, interesate de ...
... Societatile de asigurari, interesate de contractele de malpraxis. Pana la ora
actuala, un numar de 13 societati de asigurari, autorizate ...
www.curierulnational.ro/ ?page=articol&editie=747&art=52062 - 12k - În Cache - Pagini similare

[PDF] www.cmr.ro/images/stories/pdf/recomandari malpraxis.pdf
Pagini similare



--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-02-14 10:16:14 GMT)
--------------------------------------------------

Vizualizare stire
Inapoi. Contractele de malpraxis - Recomandari. Va facem cunoscut faptul
ca pe pagina principala a site-ului Colegiului Medicilor ...
www.cmb.ro/stire.php?id=174 - 3k - În Cache - Pagini similare

STANDARD
... 14, Medicii au asigurare de răspundere civilă (malpraxis) în vigoare, 14,1, Toţi
medicii au asigurare de răspundere civilă (malpraxis), ED, C, ...
www.casdj.ro/grile.htm - 77k - În Cache - Pagini similare

mailers.ro:mail.mailers.ro Domenii:aprocons.ro malpraxis.ro spread ...
Catalog nume domenii ro/romanesti internet.Inregistrare domenii.ro,inregistrare
domenii.com,inregistrare domenii.net,inregistrare domenii.org in Romania.Inregistrare ...
www.dl.ro/index/servers.details/ server.id/1421/server.name/mailers.ro - Pagini similare

::: Insurance broker :::
ASIGURARI PERSOANE FIZICE. ASIGURAREA PROFESIONALA A MEDICILOR (Malpraxis).
Cine se poate asigura: • medici cu autorizatie de libera ...
www.financiarconsult.ro/medici.htm - 10k - În Cache - Pagini similare

[RTF] Standarde de acreditare (detalierea grilei de acreditare)
Tip de fişier: Rich Text Format - Versiunea HTML
... 14. Medicii au asigurare de raspundere civila (malpraxis) in vigoare. 14.1. Toti
medicii au asigurare de raspundere civila (malpraxis); 14.2. ...
www.rohacher.3x.ro/download/ medical/standarde%20de%20acreditare.rtf - Pagini similare

LINUX . RO
... 1429, Malpraxis, Nov 11, 2002, 2, Email Malpraxis, Visit Malpraxis\'s Web Site, Add
Malpraxis, YIM malpraxis2000@yahoo.com, MSNM malpraxis@hotmail.com. ...
www.linux.ro/forum/bb_memberlist. php?&start=1400&sortby= - 101k - În Cache - Pagini similare

Viata medicala
... în malpraxis Despre ecoul negativ pe care la produs decizia CNAS de a mãri excesiv
taxele de asigurare pentru malpraxis am mai scris si în numãrul ...
www.vmr.ro/pg4-1403.htm - 11k - În Cache - Pagini similare

Forum_ViewThread
... cum as putea afla mai multe despre cazurile de malpraxis in farmacie?am inteles
ca trebuie facuta o asigurare pentru asa ceva, de catre angajator.ma intreb ...
ioana.bnet.ro/forum/Forum_ViewThread.asp?message_id=11 - 9k - În Cache - Pagini similare

XPRIMM Info - Cel mai complet Buletin de Asigurari
... XPRIMM: Numarul mare de cazuri de malpraxis din sistemul sanitar, mediatizate intens
in ultima perioada, demonstreaza importanta incheierii unei asigurari ...
www.primm.ro/newsletter/arhiva/newsletter86.htm - 43k - În Cache - Pagini similare

Care Zone
... Texas, Mississippi, Georgia, Ohio, Virginia Vestica, New York, New Jersey si Florida -
platesc onorarii mai mari ca oricand pentru asigurarea de malpraxis. ...
www.carezone.ro/articles(romana).html - 22k - În Cache - Pagini similare

Selected response from:

elenus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11malpraxis
elenus
5 +1malpraxis
Andrei Albu
5 +1. incompetenta (in serviciu) ; abatere de la indatoririle de serviciu
Irene S.


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
. incompetenta (in serviciu) ; abatere de la indatoririle de serviciu


Explanation:
1. incompetenta (in serviciu) ; abatere de la indatoririle de serviciu
2. infractiune ; delict
3. tratament gresit

Irene S.
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Adams
3 days3 hrs
  -> mulţumesc

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
malpraxis


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-02-14 10:15:44 GMT)
--------------------------------------------------

Legislatie lipsa pentru malpraxis :: Jurnalul National :: Editie ...
... Publicitate. SPECIAL. Legislatie lipsa pentru malpraxis. [ Edit| Delete ]. ... Oferta
firmelor de asigurare in materie de malpraxis este mai mult decat generoasa. ...
www.jurnalul.ro/modules.php?op=modload& name=News&file=article&sid=147672 - 48k - În Cache - Pagini similare

Malpraxis - Neglijenta care a indoliat Romania :: Jurnalul ...
... CANTECELE NOASTRE TOATE. Un proiect al cititorilor de Jurnalul. Publicitate. SPECIAL.
Malpraxis - Neglijenta care a indoliat Romania. [ Edit| Delete ]. ...
www.jurnalul.ro/modules.php?op=modload& name=News&file=article&sid=147380 - 53k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.jurnalul.ro ]

Asigurai de malpraxis
Ghidul Serviciilor Medicale din Bucuresti<br>.
www.ghidmedical.ro/asigurari_malpraxis.html - 8k - În Cache - Pagini similare

Astra Asigurari a demarat campania de asigurari Malpraxis
... Astra Asigurari a demarat campania de asigurari Malpraxis. 12 ianuarie 2005.
Compania Astra Asigurari a demarat campania de asigurari ...
financiar.rol.ro/stiri/2005/01/169586.htm - 29k - În Cache - Pagini similare

Casa de Asigurari de Sanatate Maramures - Asigurari de Malpraxis ...
Purtator de cuvant. D-ra Alina POP - jurist. Telefon: 0262215209/144. Asigurari
de Malpraxis medical pentru anul 2005. La incheierea ...
www.sintec.ro/casmm/massmedia1.asp?id=12 - 37k - În Cache - Pagini similare

Curierul National:: Societatile de asigurari, interesate de ...
... Societatile de asigurari, interesate de contractele de malpraxis. Pana la ora
actuala, un numar de 13 societati de asigurari, autorizate ...
www.curierulnational.ro/ ?page=articol&editie=747&art=52062 - 12k - În Cache - Pagini similare

[PDF] www.cmr.ro/images/stories/pdf/recomandari malpraxis.pdf
Pagini similare



--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-02-14 10:16:14 GMT)
--------------------------------------------------

Vizualizare stire
Inapoi. Contractele de malpraxis - Recomandari. Va facem cunoscut faptul
ca pe pagina principala a site-ului Colegiului Medicilor ...
www.cmb.ro/stire.php?id=174 - 3k - În Cache - Pagini similare

STANDARD
... 14, Medicii au asigurare de răspundere civilă (malpraxis) în vigoare, 14,1, Toţi
medicii au asigurare de răspundere civilă (malpraxis), ED, C, ...
www.casdj.ro/grile.htm - 77k - În Cache - Pagini similare

mailers.ro:mail.mailers.ro Domenii:aprocons.ro malpraxis.ro spread ...
Catalog nume domenii ro/romanesti internet.Inregistrare domenii.ro,inregistrare
domenii.com,inregistrare domenii.net,inregistrare domenii.org in Romania.Inregistrare ...
www.dl.ro/index/servers.details/ server.id/1421/server.name/mailers.ro - Pagini similare

::: Insurance broker :::
ASIGURARI PERSOANE FIZICE. ASIGURAREA PROFESIONALA A MEDICILOR (Malpraxis).
Cine se poate asigura: • medici cu autorizatie de libera ...
www.financiarconsult.ro/medici.htm - 10k - În Cache - Pagini similare

[RTF] Standarde de acreditare (detalierea grilei de acreditare)
Tip de fişier: Rich Text Format - Versiunea HTML
... 14. Medicii au asigurare de raspundere civila (malpraxis) in vigoare. 14.1. Toti
medicii au asigurare de raspundere civila (malpraxis); 14.2. ...
www.rohacher.3x.ro/download/ medical/standarde%20de%20acreditare.rtf - Pagini similare

LINUX . RO
... 1429, Malpraxis, Nov 11, 2002, 2, Email Malpraxis, Visit Malpraxis\'s Web Site, Add
Malpraxis, YIM malpraxis2000@yahoo.com, MSNM malpraxis@hotmail.com. ...
www.linux.ro/forum/bb_memberlist. php?&start=1400&sortby= - 101k - În Cache - Pagini similare

Viata medicala
... în malpraxis Despre ecoul negativ pe care la produs decizia CNAS de a mãri excesiv
taxele de asigurare pentru malpraxis am mai scris si în numãrul ...
www.vmr.ro/pg4-1403.htm - 11k - În Cache - Pagini similare

Forum_ViewThread
... cum as putea afla mai multe despre cazurile de malpraxis in farmacie?am inteles
ca trebuie facuta o asigurare pentru asa ceva, de catre angajator.ma intreb ...
ioana.bnet.ro/forum/Forum_ViewThread.asp?message_id=11 - 9k - În Cache - Pagini similare

XPRIMM Info - Cel mai complet Buletin de Asigurari
... XPRIMM: Numarul mare de cazuri de malpraxis din sistemul sanitar, mediatizate intens
in ultima perioada, demonstreaza importanta incheierii unei asigurari ...
www.primm.ro/newsletter/arhiva/newsletter86.htm - 43k - În Cache - Pagini similare

Care Zone
... Texas, Mississippi, Georgia, Ohio, Virginia Vestica, New York, New Jersey si Florida -
platesc onorarii mai mari ca oricand pentru asigurarea de malpraxis. ...
www.carezone.ro/articles(romana).html - 22k - În Cache - Pagini similare



elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
1 min
  -> Mulţumesc

agree  Andrei Albu: dacă vedeam răspunsul tău, nu mai apăsam pe "send"
2 mins
  -> It's ok. Mulţumesc

agree  Elizabeth Rudin
2 mins
  -> Mulţumesc

agree  Ciprian Patrascu: în domeniul medical, se numeşte malpraxis
2 mins
  -> Mulţumesc

agree  Marcella Magda
3 mins
  -> Mulţumesc

agree  LILIANA HUTANU
11 mins
  -> Mulţumesc

agree  Cristian Nicolaescu
13 mins
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Perju
23 mins
  -> Mulţumesc

agree  aurafas
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  xxxeVerbum
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
13 hrs
  -> Mulţumesc

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
malpraxis


Explanation:
malpraxis

Andrei Albu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 117

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
0 min
  -> Mulţumesc