KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

increasing environmental concerns

Romanian translation: continua preocupare faţă de protecţia mediului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:increasing environmental concerns
Romanian translation:continua preocupare faţă de protecţia mediului
Entered by: Oana Clapa

16:09 Feb 14, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / deseuri clinice
English term or phrase: increasing environmental concerns
pur si simplu nu imi vine nici o exprimare mai eleganta acum...
nu cred ca e prea mare nevoie de context, dar oricum:

increasing environmental concerns regarding the safety of incinerator emissions, together with increasingly stringent legislation relating to pollution control has resulted in changes to the way deşeuri clinice is handled
Oana Clapa
Belgium
continua preocupare faţă de protecţia mediului
Explanation:
continua preocupare faţă de protecţia mediului

aş spune eu

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-02-14 16:18:03 GMT)
--------------------------------------------------

sper să-ţi sune bine şi mai departe... ceva de genul \"continua preocupare faţă de protecţia mediului în problema emisiilor...\" vezi tu cum iese toată fraza :)
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
mersi:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5continua preocupare faţă de protecţia mediului
Maria Diaconu
4problemele de mediu tot mai marixxxeVerbum


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
problemele de mediu tot mai mari


Explanation:
... in ceea ce priveste siguranta...

xxxeVerbum
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
continua preocupare faţă de protecţia mediului


Explanation:
continua preocupare faţă de protecţia mediului

aş spune eu

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-02-14 16:18:03 GMT)
--------------------------------------------------

sper să-ţi sune bine şi mai departe... ceva de genul \"continua preocupare faţă de protecţia mediului în problema emisiilor...\" vezi tu cum iese toată fraza :)


Maria Diaconu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 102
Grading comment
mersi:)