KudoZ home » English to Romanian » Metallurgy / Casting

pressed on threaded bolts and counternuts

Romanian translation: stifturi filetate sertizate (pe cablu) si contrapiulite


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pressed on threaded bolts and counternuts
Romanian translation:stifturi filetate sertizate (pe cablu) si contrapiulite
Entered by: cristina48

16:09 Feb 18, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
English term or phrase: pressed on threaded bolts and counternuts
wire cable with pressed on threaded bolts and counternuts
Anca Petrescu
Romania
stifturi filetate sertizate (pe cablu) si contrapiulite
Explanation:
o alta sugestie
Selected response from:

cristina48
Grading comment
Multumesc! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1suruburi filetate si contrapiulite de strangere
Elena Bucuresteanu
4presat pe bolturi filetate si contrapiuliteRODICA CIOBANU
4 -1stifturi filetate sertizate (pe cablu) si contrapiulite
cristina48


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
presat pe bolturi filetate si contrapiulite


Explanation:
din experienta

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
stifturi filetate sertizate (pe cablu) si contrapiulite


Explanation:
o alta sugestie

cristina48
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Multumesc! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dragostea: Stifturi nu sunt. Poate suruburi sertizate pe cablu si cu contrapiulita.
13 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
suruburi filetate si contrapiulite de strangere


Explanation:
sau prins/strans cu suruburi...


--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2009-02-18 19:23:09 GMT)
--------------------------------------------------

to press on = a apasa, a strange

Elena Bucuresteanu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea: Suruburi (dacă nu sunt filetate nu sunt suruburi!) sertizate cu...
12 days
  -> Multumesc :)