KudoZ home » English to Romanian » Metallurgy / Casting

powder coated

Romanian translation: acoperit cu pulbere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:powder coated
Romanian translation:acoperit cu pulbere
Entered by: Radu DANAILA

16:10 Feb 18, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
English term or phrase: powder coated
.
Anca Petrescu
Romania
acoperit cu pulbere
Explanation:
Acoperirea cu pulbere (electrostatica?) este un procedeu de protecjare a suprafetelor metalice.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-02-18 16:20:38 GMT)
--------------------------------------------------

Referinte:

http://www.mmediu.ro/other/germania/download/02/02_5000/02_5...

http://www.kober.ro/vopsele-pulberi/date-generale-despre-vop...

http://parconsrl.bizoo.ro/vanzare/43181/Spray-acoperire-crom...

http://www.eco.md/article/5148/
Selected response from:

Radu DANAILA
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8acoperit cu pulbere
Radu DANAILA
5 +3acoperire cu pulberi
cristina48
5 +1acoperit/vopsit prin pulverizare
George Blum
4metalizat cu pulberi
Oana Moisuc


Discussion entries: 4





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
acoperire cu pulberi


Explanation:
O sugestie.

cristina48
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
48 mins
  -> Multumesc frumos!

agree  dragostea
11 days
  -> Multumesc frumos! Nu am mai insistat cu pluralul..."pulberi", nu "pulbere".

agree  Radu DANAILA: multumesc!
11 days

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
acoperit cu pulbere


Explanation:
Acoperirea cu pulbere (electrostatica?) este un procedeu de protecjare a suprafetelor metalice.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-02-18 16:20:38 GMT)
--------------------------------------------------

Referinte:

http://www.mmediu.ro/other/germania/download/02/02_5000/02_5...

http://www.kober.ro/vopsele-pulberi/date-generale-despre-vop...

http://parconsrl.bizoo.ro/vanzare/43181/Spray-acoperire-crom...

http://www.eco.md/article/5148/

Radu DANAILA
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
49 mins
  -> multumesc!

agree  Ciprian - Vasile Popescu
1 hr
  -> multumesc!

agree  Elena Bucuresteanu
2 hrs
  -> multumesc!

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> multumesc!

agree  Maria Tulbure
3 hrs
  -> multumesc!

agree  Anca Nitu: in lipsa contextului asa ii zice
3 hrs
  -> multumesc!

agree  Tradeuro Language Services
4 days
  -> multumesc!

agree  dragostea: este vopsire cu pulbere metalica incarcata electrostatic
11 days
  -> multumesc!

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
metalizat cu pulberi


Explanation:
http://www.straaltechniek.net/ro/product.asp?id=72

Oana Moisuc
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in FrenchFrench

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
acoperit/vopsit prin pulverizare


Explanation:
Termen uzual

George Blum
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Word_Wise: http://en.wikipedia.org/wiki/Powder_coating
4 hrs
  -> Muţumesc