KudoZ home » English to Romanian » Metallurgy / Casting

recessed downlight

Romanian translation: corp de iluminat incastrat, orientat in jos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:recessed downlight
Romanian translation:corp de iluminat incastrat, orientat in jos
Entered by: Anca Petrescu

16:10 Feb 18, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
English term or phrase: recessed downlight
.
Anca Petrescu
Romania
corp de iluminat incastrat, orientat in jos
Explanation:
http://images.google.ca/images?hl=en&q=recessed light&um=1&i...

poate fi pe plafon sau sub un dulap de bucatarie suspendat deasupra unei mese ( eu asa le am acasa :) sau pe altceva

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-02-18 20:11:08 GMT)
--------------------------------------------------

a nu se confunda "iluminatia" cu "corpul de iluminat"
http://dexonline.ro/search.php?cuv=iluminatie
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2corp de iluminat incastrat, orientat in josAnca Nitu
4 +1plafoniera ingropata
cristina48
3 +1iluminare încastrată spre jos/descendentă
George Blum


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
recessed downlight,
iluminare încastrată spre jos/descendentă


Explanation:
http://www.pentrucase.ro/archive/index.php/t-85.html

George Blum
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
26 mins
  -> Mulţumesc

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
recessed downlight,
plafoniera ingropata


Explanation:
vezi
http://www.lightingfx.com/item--Recessed-Downlight--1702

poate fi si un proiector...

cristina48
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: incastrata
17 mins
  -> Multumesc frumos!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
corp de iluminat incastrat, orientat in jos


Explanation:
http://images.google.ca/images?hl=en&q=recessed light&um=1&i...

poate fi pe plafon sau sub un dulap de bucatarie suspendat deasupra unei mese ( eu asa le am acasa :) sau pe altceva

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-02-18 20:11:08 GMT)
--------------------------------------------------

a nu se confunda "iluminatia" cu "corpul de iluminat"
http://dexonline.ro/search.php?cuv=iluminatie

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc :)
Notes to answerer
Asker: Sintagma asta mi se pare ca suna cel mai bine. Imi pare rau ca n-am oferit mai mult context dar termenii erau enumerati intr-un tabel, fara nicio alta explicatie.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Camelia Manea: aproape sigur pe altceva, e vorba de metalurgie! :) Asker-ul nu vrea sa ne lumineze si pe noi cu putin context.
14 hrs
  -> adevarat! metalurgia nu o vazusem:)

agree  Tradeuro Language Services
4 days