KudoZ home » English to Romanian » Military / Defense

security compliance

Romanian translation: respectarea normelor de securitate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:security compliance
Romanian translation:respectarea normelor de securitate
Entered by: George Blum

07:14 Aug 30, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: security compliance
Expresia se referă la vapoare şi apare într-un material privind securitatea navigaţiei maritime în contextul luptei împotriva contrabandei şi terorismului în mediu maritim.
George Blum
respectarea normelor de securitate
Explanation:
"(10) Este necesar ca statele membre să se asigure că responsabilitățile în ceea ce privește securitatea portuară sunt recunoscute în mod evident de toate părțile implicate. Este necesar ca statele membre să monitorizeze ***respectarea normelor de securitate*** și să desemneze în mod clar o autoritate responsabilă pentru toate porturile lor, să aprobe toate evaluările și planurile de securitate pentru porturile lor, să stabilească și să comunice, după caz, nivelurile de securitate și să se asigure că măsurile sunt bine comunicate, puse în aplicare și coordonate."
http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celex...
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Excelent!!!
... îmi stătea pe limbă :-)))
Vă mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3respectarea normelor de securitatexxxMihai Badea
3 +1conformitatea cu standardele de securitate
Denise Idel


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
respectarea normelor de securitate


Explanation:
"(10) Este necesar ca statele membre să se asigure că responsabilitățile în ceea ce privește securitatea portuară sunt recunoscute în mod evident de toate părțile implicate. Este necesar ca statele membre să monitorizeze ***respectarea normelor de securitate*** și să desemneze în mod clar o autoritate responsabilă pentru toate porturile lor, să aprobe toate evaluările și planurile de securitate pentru porturile lor, să stabilească și să comunice, după caz, nivelurile de securitate și să se asigure că măsurile sunt bine comunicate, puse în aplicare și coordonate."
http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celex...

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Excelent!!!
... îmi stătea pe limbă :-)))
Vă mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do;jsessionid=9...
1 min

agree  Elena-Simona Craciun
31 mins

agree  Mihaela BUFNILA
2 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
conformitatea cu standardele de securitate


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-08-30 12:35:30 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

ochei, ochei... eventual poti adauga la glosar cele doua solutii... :-)

Denise Idel
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc pentru răspunsul prompt. Sunt de acord şi cu soluţia Dvs. dar am optat pentru conciziunea soluţiei dlui Badea, care se pretează la includerea în diversele locuri în care apare în document.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
4 hrs
  -> multam :-)