KudoZ home » English to Romanian » Music

upbeat

Romanian translation: ritmată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:upbeat
Romanian translation:ritmată
Entered by: Red Cat Studios

21:16 Apr 4, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Music
English term or phrase: upbeat
cum as putea traduce cel mai bine si concis, se refera la muzica de fond de la un video publicitar si trebuie inclusa la subtitrare. Intreg contextul este "upbeat instrumental music"
Alina Weidell
United States
ritmată
Explanation:
Muzică foarte ritmată
Selected response from:

Red Cat Studios
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5energic, voios, optimistAnca Nitu
3 +3vesela/plina de speranta/optimista/zglobie
Mihaela Ghiuzeli
4 +1ritmată
Red Cat Studios


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
energic, voios, optimist


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/474154

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc a fost o alegere destul de grea datorita posibilitatilor multiple, am reusit sa ascult piesa insa si ritmata merge mai bine


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
14 hrs

agree  dorinam: "energic" sounds best.
17 hrs

agree  AATranslations
19 hrs

agree  Bogdan Honciuc
2 days3 hrs

agree  Tradeuro Language Services
2 days11 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ritmată


Explanation:
Muzică foarte ritmată

Red Cat Studios
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ede Lungu
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
vesela/plina de speranta/optimista/zglobie


Explanation:
.....

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-04-04 21:22:12 GMT)
--------------------------------------------------

plina de viata/exuberanta

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-04-04 22:13:17 GMT)
--------------------------------------------------

alegru/alegre http://dexonline.ro/search.php?cuv=alegre

Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: cred ca alegre merge bine

Asker: multumesc am ales alegre initial dar cand am reusit sa ascult piesa ritmata merge mai bine. Initial am crezut ca era o piesa mai clasica dar nu e


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
14 hrs
  -> Multumesc Rodica.

agree  wordbridge
15 hrs
  -> Multumesc Victor.

agree  Ede Lungu
2 days14 hrs
  -> Multumesc Ede.