KudoZ home » English to Romanian » Nuclear Eng/Sci

internals

Romanian translation: instalatii (interne)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:internals
Romanian translation:instalatii (interne)
Entered by: Mihaela Roman

06:37 May 22, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Nuclear Eng/Sci
English term or phrase: internals
this insurance shall be extended to cover the reactor
pressure vessel and its internals (with the exception of fuel and absorber elements)
Mihaela Roman
Romania
instalatii (interne)
Explanation:
putin ajutor:
uite ce sunt internals:
http://www.nuc.berkeley.edu/designs/sys80/internals.html

si am gasit ca in romana la reactor pressure vessel ii spune vas de presiune al reactorului (un link care te-ar putea ajuta daca mai ai si alti termeni):
http://www.universulenergiei.educatia.ro/adrese/energie/conv...


am gasit aici traducerea in germana (Einbauten) pentru acest context: http://dict.leo.org/?lp=ende&lang=de&searchLoc=0&cmpType=rel...

iar dictionarul german-roman tehnic imi da pentru Einbauten asa:
1.(c) elemente inglobate, elemente montate in ... 2.(tehn) instalatii industriale, echipament industrial

sper ca acest fir de gandire sa te ajute putin.
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
OK. Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2componente interne
Dan Marasescu
5servicii auxiliaredan chirita
3instalatii (interne)
Elvira Stoianov


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
componente interne


Explanation:
Cred că despre asta e vorba.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu
1 day37 mins
  -> multumesc

agree  Maria Tulbure
1 day3 hrs
  -> multumesc

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instalatii (interne)


Explanation:
putin ajutor:
uite ce sunt internals:
http://www.nuc.berkeley.edu/designs/sys80/internals.html

si am gasit ca in romana la reactor pressure vessel ii spune vas de presiune al reactorului (un link care te-ar putea ajuta daca mai ai si alti termeni):
http://www.universulenergiei.educatia.ro/adrese/energie/conv...


am gasit aici traducerea in germana (Einbauten) pentru acest context: http://dict.leo.org/?lp=ende&lang=de&searchLoc=0&cmpType=rel...

iar dictionarul german-roman tehnic imi da pentru Einbauten asa:
1.(c) elemente inglobate, elemente montate in ... 2.(tehn) instalatii industriale, echipament industrial

sper ca acest fir de gandire sa te ajute putin.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
OK. Multumesc

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
servicii auxiliare


Explanation:
este vorba de echipamentele auxiliare partii sub presiune a reactorului.

dan chirita
Native speaker of: Native in RomanianRomanian