KudoZ home » English to Romanian » Other

power take off drive

Romanian translation: actionare priza de putere


10:15 Feb 15, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Other / la tractoare agricole
English term or phrase: power take off drive
power take off drive
Adrian Ungur
Romanian translation:actionare priza de putere
Explanation:
power take off (PTO) = priza de putere
drive = actionare, antrenare

e un arbore care iese pe la capatul tractorului si care antreneaza masinile agricole remorcate.

--------------------------------------------------
Note added at 2006-02-15 10:27:07 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.nsc.org/library/facts/agripto.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2006-02-15 10:37:33 (GMT)
--------------------------------------------------

Standard Cardan shaft 540 rpm and 900 rpm

arbore cardanic standard la 540 rot/min si 900 rot/min
Selected response from:

asco
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1arbore cardanic de transmisie de la priza de putereCristian Nicolaescu
5 +1actionare priza de putere
asco


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
actionare priza de putere


Explanation:
power take off (PTO) = priza de putere
drive = actionare, antrenare

e un arbore care iese pe la capatul tractorului si care antreneaza masinile agricole remorcate.

--------------------------------------------------
Note added at 2006-02-15 10:27:07 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.nsc.org/library/facts/agripto.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2006-02-15 10:37:33 (GMT)
--------------------------------------------------

Standard Cardan shaft 540 rpm and 900 rpm

arbore cardanic standard la 540 rot/min si 900 rot/min

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
8 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
arbore cardanic de transmisie de la priza de putere


Explanation:
vezi "power take off drive" la adresa de mai jos si echivalenta in FR

http://www.iso.ch/iso/en/CatalogueDetailPage.CatalogueDetail...

http://www.iso.ch/iso/fr/CatalogueDetailPage.CatalogueDetail...

Lista standardelor adoptate prin metoda traducerii, clasificate ...
SR EN 1152:2003 Tractoare şi maşini agricole şi forestiere. Protectori pentru
arbori. cardanici de transmisie de la priza de putere (PTO). ...
www.asro.ro/romana/abonamente/ Standard%202004%20clasif%20alfanumeric.html - 554k

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 85

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Mocrei
3170 days