KudoZ home » English to Romanian » Other

gas burner

Romanian translation: aragaz de voiaj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gas burner
Romanian translation:aragaz de voiaj
Entered by: Bogdan Honciuc

19:11 Feb 24, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: gas burner
E o poză aici:
http://www.partsemporium.co.uk/images/Gas_burner.jpg

Nu ştiu exact cum se numeşte obiectul în româneşte.
Mulţumesc anticipat :)
Bogdan Honciuc
Romania
aragaz de voiaj
Explanation:
sau aragaz portabil
pentru poza prezentată asta înseamnă
vezi încă o poză
http://images.google.ro/images?svnum=10&hl=ro&lr=&q="aragaz ...

însă tot atât de adevărat este ca gas burner mai înseamnă şi arzător de gaz, conform dict. aşa cum a spus şi Dan, dar denumirea asta se foloseşte pentru sobe, cazane, centrale, cuptoare, etc.

un exemplu cu un arzător de gaz

http://www.fctinternational.com/splash/about_fct/fct_combust...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Mulţumesc. Mi se pare că se potriveşte mai bine cu ce am eu în poză.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7arzător de gaz
Dan Marasescu
5 +5aragaz de voiajCristian Nicolaescu
5 +1aragaz campingTudor Soiman


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
arzător de gaz


Explanation:
Scrie şi în dicţionarul tehnic.

Dan Marasescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrada Constantinescu (Bodiu): E cu siguranţă "arzător". Am lucrat 2 ani la o firmă care importă echipamente de automatizare pentru gaz. :)
10 mins

agree  Cornelia Serban: subst. Aparat care amestecã un combustibil cu aerul pentru a usura arderea. Plural: arzatoare. Makes sense :)
15 mins

agree  Mihaela Pirvulet
29 mins

agree  Valentin Alupoaie
37 mins

agree  lucca
1 hr

agree  Delia Georgescu
9 hrs

neutral  Maria Diaconu: nu în acest context
17 hrs

agree  Ewa Odrobinska
23 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
aragaz de voiaj


Explanation:
sau aragaz portabil
pentru poza prezentată asta înseamnă
vezi încă o poză
http://images.google.ro/images?svnum=10&hl=ro&lr=&q="aragaz ...

însă tot atât de adevărat este ca gas burner mai înseamnă şi arzător de gaz, conform dict. aşa cum a spus şi Dan, dar denumirea asta se foloseşte pentru sobe, cazane, centrale, cuptoare, etc.

un exemplu cu un arzător de gaz

http://www.fctinternational.com/splash/about_fct/fct_combust...

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 85
Grading comment
Mulţumesc. Mi se pare că se potriveşte mai bine cu ce am eu în poză.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil: deşi arzător de gaz este absolut corect, cel din imagine este un aragaz de voiaj (sau portabil)
7 mins
  -> mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
7 hrs
  -> mulţumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
12 hrs
  -> mulţumesc

agree  Maria Diaconu: de acord, şi eu cred că în acest context este aragaz de voiaj
14 hrs
  -> mulţumesc

agree  Gabriela Mocrei
1 day18 hrs
  -> mulţumesc

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
aragaz camping


Explanation:
http://gipo.ro/camping.php

Tudor Soiman
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: de acord şi cu această variantă
9 hrs