KudoZ home » English to Romanian » Other

radio circuit

Romanian translation: dispecerate de taxi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:radio circuits
Romanian translation:dispecerate de taxi
Entered by: Irene S.

12:39 Feb 9, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: radio circuit
The Vienna radio circuits (31300, 40100 and 60160) invite you to the First Central European Taxi Forum to discuss the latest taxi questions: fares, training, security, dispatching, regulation, environment, vehicles, maintenance, accessibility.

Nu sunt sigură că înţeleg la ce se referă "radio circuits" aici. O fi vorba despre frecvenţe radio? Mai exact, despre deţinătorii licenţelor de utilizare a frecvenţelor radio?
Irene S.
Dispeceratele de taxi vieneze (31300, ....
Explanation:
Eu n-as folosi cuvantul "radio", ptca din pdv al clientului sunt numere de telefon obisnuite chiar daca au intrat in uzul curent ca echivalente pt societatile de taxi. In rest sunt de acord cu Florin (U).
Selected response from:

Laurentiu Chiriac
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5servicii radio pentru taxiuriTudor Soiman
4Dispeceratele de taxi vieneze (31300, ....Laurentiu Chiriac
4Dispeceratele radio
Florin Ular


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
servicii radio pentru taxiuri


Explanation:
Sunt firme care asigură servicii radio (transmit taximetristilor, firme sau individuali, apeluri de la clienţi), nu e vorba de reţeaua internă de comunicare pe care o au unele firme mari de taximetrie.

Tudor Soiman
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
radio circuits
Dispeceratele radio


Explanation:
Dispeceratele radio pentru taxiuri.

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 88

2 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dispeceratele de taxi vieneze (31300, ....


Explanation:
Eu n-as folosi cuvantul "radio", ptca din pdv al clientului sunt numere de telefon obisnuite chiar daca au intrat in uzul curent ca echivalente pt societatile de taxi. In rest sunt de acord cu Florin (U).

Laurentiu Chiriac
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4