KudoZ home » English to Romanian » Other

bookshelf

Romanian translation: bibliotecă de referinţe


12:27 Mar 17, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Other / bookshelf
English term or phrase: bookshelf
As product & process designs are completed and best practices identified they will be loaded onto the bookshelf. This information will be utilized in subsequent application development programs.
Aha cucu
Romanian translation:bibliotecă de referinţe
Explanation:
http://www.mgt.ro/catalog/155.html

Pe parcursul acestui proces, noile categorii de documente sunt identificate si inregistrate rapid, construindu-se continuu o biblioteca de referinte extensiva care permite clasificarea ulterioara inteligenta si sortarea specifica a documentelor.



--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2007-03-17 18:25:39 GMT)
--------------------------------------------------

Sus am scris contextul în care apare.

--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2007-03-17 18:26:41 GMT)
--------------------------------------------------

Arhiva presupune stocarea unor date, la care accesul se face apoi puţin mai greu.
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3bibliotecă de referinţe
Antonia Toth
5arhivateMonika Silea
3 +2vor fi trecute în arhivăIrina Stanescu
3raft de carticameliaim


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
raft de carti


Explanation:
presupun ca e vorba despre un titlu sugestiv folosit intr-o aplicatie (ca de ex. Biblioteca in Flash), desi nu trebuie sa fie vorba neaparat de carti.
Uite ce povesteste aici: http://shop.ebrary.com/support/2_bookshelf00.jsp)

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
vor fi trecute în arhivă


Explanation:
Cred că în contextul dat ar merge arhivă, cel puţin ăsta e sensul pe care-l văd eu.

Irina Stanescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: da, de acord şi eu
13 mins
  -> Multumesc, Maria !

agree  Anca Nitu: si asa merge, contextul nu dezvaluie decat ca nu e mobila :)
2 days3 hrs
  -> Multumesc.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
bibliotecă de referinţe


Explanation:
http://www.mgt.ro/catalog/155.html

Pe parcursul acestui proces, noile categorii de documente sunt identificate si inregistrate rapid, construindu-se continuu o biblioteca de referinte extensiva care permite clasificarea ulterioara inteligenta si sortarea specifica a documentelor.



--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2007-03-17 18:25:39 GMT)
--------------------------------------------------

Sus am scris contextul în care apare.

--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2007-03-17 18:26:41 GMT)
--------------------------------------------------

Arhiva presupune stocarea unor date, la care accesul se face apoi puţin mai greu.

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
2 hrs
  -> M-aţi ajutat şi Dvs., am văzut o discuţie mai veche de pe un forum unde aminteaţi de Microsoft Bookshelf :))

agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
1 day4 hrs
  -> Mersi!

agree  Anca Nitu: asta e Microsoft bookshelf
2 days1 hr
  -> Mulţumesc, de acolo m-am inspirat.

1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
arhivate


Explanation:
pentru: 'loaded onto the bookshelf'

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8