KudoZ home » English to Romanian » Other

cutting hammer

Romanian translation: bătător


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cutting hammer
Romanian translation:bătător
Entered by: Monika Silea

08:11 Jun 28, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / Mulching machine
English term or phrase: cutting hammer
Element al utilajului de mulcire

(magyarul: vágókalapács)

Mulcitor (utilaj agricol)
Ilona Roberts
bătător
Explanation:
am gasit *mulcitor cu bătător*
Selected response from:

Monika Silea
Romania
Grading comment
Multumesc! Pana pa urma asta a fost... :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1tocător (tip ciocan)
Antonia Toth
3bătătorMonika Silea


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bătător


Explanation:
am gasit *mulcitor cu bătător*

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc! Pana pa urma asta a fost... :)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tocător (tip ciocan)


Explanation:
îi zice "hammer" pentru că are greutate mare, nu este doar un simplu "cuţit"

ex. de alt tip de tocător
Masini si Utilaje, Materiale de constructii, Metalo-Chimice .... PAL va pune la dispozitie in Comanesti: Tocator pentru deseuri (tip moara de macinat) ...

--------------------------------------------------
Note added at 7 ore (2007-06-28 15:26:43 GMT)
--------------------------------------------------

erată: m-am gândit la tocător deoarece am găsit această pagină

La technique du mulching, très utilisée pour l’entretien des espaces verts et des golfs,
consiste à hacher très finement les brins d’herbe coupée avant qu’ils ne se déposent sur le sol. L’herbe hachée devient compost, nourrit la pelouse et limite sa déshydratation.

Hacher –a toca

http://www.honda-fr.com/basedoc/download.php?doc_id=200



Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
19 hrs
  -> Mulţumesc mult!