KudoZ home » English to Romanian » Other

integrated team working

Romanian translation: servicii/ lucru în echipă integrată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:integrated team working
Romanian translation:servicii/ lucru în echipă integrată
Entered by: Diana Nacu

16:14 Jul 4, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Other / other
English term or phrase: integrated team working
provision of services through integrated team working
Diana Nacu
Ireland
prestarea de servicii prin muncă în echipă integrată/(re)unită
Explanation:
probabil o echipă reunită de specialişti din diverse domenii/persoane cu competenţe diferite
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multumesc! Diana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5prestarea de servicii prin muncă în echipă integrată/(re)unităCristian Nicolaescu
4lucru integrat în echipă
Adriana Sandru
3servicii prestate de catre echipa integrata/ echipa integrata prestatoare de serviciiAnca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
prestarea de servicii prin muncă în echipă integrată/(re)unită


Explanation:
probabil o echipă reunită de specialişti din diverse domenii/persoane cu competenţe diferite

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 85
Grading comment
Multumesc! Diana

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: m-am tot gândit şi eu... asta trebuie să fie
9 mins
  -> mulţumesc

agree  Ioana Bostan
30 mins
  -> mulţumesc

agree  Lucica Abil: Cred că ar merge şi fără „prin muncă”, „prestarea de servicii în echipă integrată” sau „prestarea de servicii de către echipe integrate”, în funcţie de context.
4 hrs
  -> mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day1 hr

agree  Valentin Alupoaie
1 day5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lucru integrat în echipă


Explanation:
Furnizarea de servicii prin lucru integrat în echipă.
Este doar o idee.


    Reference: http://www.icc.ro/studiu.pdf
Adriana Sandru
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
servicii prestate de catre echipa integrata/ echipa integrata prestatoare de servicii


Explanation:


Main Entry: integrated
Function: adjective
Date: 1922
1 : marked by the unified control of all aspects of industrial production from raw materials through distribution of finished products <integrated companies><integrated production>

Merriam Webster

si granddictionaire
Domaine(s) : - computer science
computing
- management
administrative and technical organization


anglais
français

integrated project management
gestion intégrée n. f.

Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
integrated management
exemple de utillizare

http://72.14.253.104/search?q=cache:d5d1RAThXtgJ:www.bibliot...

http://www.iqads.ro/stire_7088/media_direction_a_obtinut__go...
La dezvoltarea campaniei a contribuit o echipa integrata, formata din: Cristian Mucichescu – Executive Director Media Direction, Ema Prisca – Creative

si pentru ca mi se pare un barbarism desi se foloseste eu as reformula

echipa prestatoare de servicii reuneste specialisti din toate domeniile noastre ...


si contextul e nitel "off"
provision of services through integrated team WORK sau WORKING with.. at.. (lipseste ceva)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 209