KudoZ home » English to Romanian » Other

mission statement

Romanian translation: definirea misiunii (unei organizaţii)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mission statement
Romanian translation:definirea misiunii (unei organizaţii)
Entered by: Cristiana Coblis

16:18 Nov 1, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Other / headings
English term or phrase: mission statement
A mission statement is a brief description of a company’s fundamental purpose. A mission statement answers the question, “Why do we exist?”

http://sbinfocanada.about.com/od/businessplanning/g/missions...
Diana Nacu
Ireland
declaraţia de principii
Explanation:
Despre Declaratia de Principii (Mission Statement)...
Declaratia de Principii (Mission Statement in limba engleza) este declaratia facuta de o organizatie cu referire la scopurile prioritare, la modul cum intentioneaza sa le realizeze si la valorile pe care le va promova prin activitatea sa.

http://www.afacereamea.ro/dep.php?P=art-view&code=d-MNG&artI...
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=%22declaratia+de+principii%22&btnG=C%C4%83utare&meta=lr%3Dlang_ro

Multumesc! Ma blocasem... Diana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4declaraţia de principii
Antonia Toth
4 +3misiunea / declararea/precizarea/definirea misiuniilucca
3 +3Misiunea noastrăAnca Buzatu


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
declaraţia de principii


Explanation:
Despre Declaratia de Principii (Mission Statement)...
Declaratia de Principii (Mission Statement in limba engleza) este declaratia facuta de o organizatie cu referire la scopurile prioritare, la modul cum intentioneaza sa le realizeze si la valorile pe care le va promova prin activitatea sa.

http://www.afacereamea.ro/dep.php?P=art-view&code=d-MNG&artI...

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=%22declaratia+de+principii%22&btnG=C%C4%83utare&meta=lr%3Dlang_ro

Multumesc! Ma blocasem... Diana

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli
10 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Maria Diaconu
17 mins
  -> Mulţumesc!

agree  dragostea
1 hr
  -> Mulţumesc!

neutral  Cristiana Coblis: Definiţia corectă: Misiunea sintetizează în linii generale direcţiile pe care firma trebuie să le urmeze în viitor pentru a-şi putea realiza viziunea strategică, menţionând pe scurt valorile şi raţionamentele care stau la baza acestor direcţii de acţiune.
1 hr
  -> Mulţumesc pt. precizări, cred că nu este den. consacrată în dom. afacerilor, chiar şi tatăl meu vă dă dreptate aici, la rubr. "Indemn la Actiune":http://info.kappa.ro/index.php?pag=numar&numar=29§iune=l...

neutral  Anca Nitu: http://www.aliantacivica.ro/documente/Declaratia de Principi... merge pt un partid politic nu pt o firma comerciala :)
2 hrs
  -> Mi-am recunoscut deja greşeala, deşi se poate ca asker-ul să fi dat un context nu foarte relevant pentru cel real.

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs
  -> Mulţumesc!

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Misiunea noastră


Explanation:
Aşa aş traduce eu. Văd că şi apare pe google.

--------------------------------------------------
Note added at 6 minute (2007-11-01 16:24:40 GMT)
--------------------------------------------------

www.rompak.ro/contents/show/14 - 5
www.blsh.ro/ro/mission.htm - 2k -
meka.intercontromania.ro/misiune.html - 8k
Doar câteva exemple.

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: În management strategic se numeşte "misiune" (misiune, viziune, obiective)
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Cornelia Serban
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Anca Nitu: suna frumos!
2 hrs
  -> Mulţumesc.

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
misiunea / declararea/precizarea/definirea misiunii


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-01 18:13:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

V., de ex., http://www.atr.org.ro/

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: În management strategic se numeşte "misiune" (misiune, viziune, obiective)
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Cornelia Serban
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu: misiune ii zice in management sau obiectiv
2 hrs
  -> Mulţumesc!