KudoZ home » English to Romanian » Other

One size fits all.

Romanian translation: politică unică, politica universal/ general aplicabilă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:"One size fits all" policy
Romanian translation:politică unică, politica universal/ general aplicabilă
Entered by: Diana Nacu

21:16 Nov 1, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Other / Sayings and proverbs
English term or phrase: One size fits all.
Care este echivalentul in RO pentru "one size fits all"?

Multumesc

Diana
Diana Nacu
Ireland
politică unică / general aplicabilă
Explanation:
În contextul ăsta.
Definiţia expresiei:
1. (of clothing) designed to fit people of a wide range of sizes.
2. Informal. acceptable or used for a wide variety of purposes or circumstances; appealing or suitable to a variety of tastes.


--------------------------------------------------
Note added at 23 minute (2007-11-01 21:39:28 GMT)
--------------------------------------------------

Ex:
BCE şi băncile centrale naţionale ale statelor membre participante formează Eurosistemul, care elaborează şi stabileşte politica monetară unică în cadrul ...
http://www.ecb.int/ecb/history/html/index.ro.html

Ne puteţi lămuri, de fapt, cum se face această politică externă şi cine decide? ... îşi caută reazem unic, temelie unică, expresie unică, politici unice...
http://www.mae.ro/index.php/Board/index.php?unde=doc&id=3200...

Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
multumesc! Diana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7politică unică / general aplicabilă
Cristiana Coblis
3 +5mărime universală
Simona Hagiu
2panaceu
Daiana Heinrich


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
one size fits all.
mărime universală


Explanation:
dar nu sunt sigură în ce context apare...daca se referă la obiecte de îmbrăcăminte...

Simona Hagiu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Vina mea, nu am dat context. Multumesc! Diana


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Toth: Eu m-am ferit să dau acest răspuns din lipsă de context.
1 min
  -> Multumesc, Antonia

agree  lucca
1 min
  -> Multumesc

agree  clauswe
12 mins
  -> Multumesc, dar nu e potrivit in context, care a aparut mai tarziu

agree  Irina Adams
50 mins
  -> Multumesc

agree  MMFORREST
11 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
one size fits all.
panaceu


Explanation:
chiar dacă are conotaţie uşor negativă


    Reference: http://www.zf.ro/articol_9857/turismul_rural_nu_este_un_pana...
Daiana Heinrich
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
one size fits all.
politică unică / general aplicabilă


Explanation:
În contextul ăsta.
Definiţia expresiei:
1. (of clothing) designed to fit people of a wide range of sizes.
2. Informal. acceptable or used for a wide variety of purposes or circumstances; appealing or suitable to a variety of tastes.


--------------------------------------------------
Note added at 23 minute (2007-11-01 21:39:28 GMT)
--------------------------------------------------

Ex:
BCE şi băncile centrale naţionale ale statelor membre participante formează Eurosistemul, care elaborează şi stabileşte politica monetară unică în cadrul ...
http://www.ecb.int/ecb/history/html/index.ro.html

Ne puteţi lămuri, de fapt, cum se face această politică externă şi cine decide? ... îşi caută reazem unic, temelie unică, expresie unică, politici unice...
http://www.mae.ro/index.php/Board/index.php?unde=doc&id=3200...



Cristiana Coblis
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
multumesc! Diana

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bianca Fogarasi: oh, cu mult mai bun decât răspunsul meu! ;)
0 min
  -> Mulţumesc.

agree  Antonia Toth
24 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Anca Nitu: general aplicabil
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Maria Diaconu
9 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Simona Hagiu: Corect, in contextul dat
10 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  MMFORREST
11 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Ioana Bostan
11 hrs
  -> Mulţumesc.