KudoZ home » English to Romanian » Other

pay consultant

Romanian translation: consultant pe probleme de plăţi


14:31 Nov 8, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: pay consultant
Alan Johnson, a pay consultant, who specialises in financial services...
nadasurf
Romanian translation:consultant pe probleme de plăţi
Explanation:
Aş fi spus ”consultant financiar”, dacă nu ar fi urmat partea cu ”specializat în servicii financiare”
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2consultant salarizare
Diana Nacu
4 +1consultant pe probleme de plăţi
Andrei Albu


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
consultant pe probleme de plăţi


Explanation:
Aş fi spus ”consultant financiar”, dacă nu ar fi urmat partea cu ”specializat în servicii financiare”

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu
38 mins
  -> Mulţumesc

disagree  Diana Nacu: See queries logged.
1 hr

agree  Anca Nitu: daca askerul nu da context relevant o traducere mot-a-mot e cea mai potrivita :)
3 hrs

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
consultant salarizare


Explanation:
see notes above

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-08 15:42:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Pay

Intregul articol este despre:
http://en.wikipedia.org/wiki/Executive_compensation

http://www.google.com/search?hl=en&rls=com.microsoft:en-gb:I...





    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&rls=com.microsoft%3Aen-gb...
    Reference: http://www.google.ro/search?hl=ro&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=...
Diana Nacu
Ireland
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Aşa văd şi eu lucrurile, Din păcate, şi această întrebare a fost închisă.
41 mins
  -> Multumesc! Se poate redeschide. Diana

agree  MMFORREST
1 hr
  -> Multumesc!