ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Other

housing benefits

Romanian translation: ajutor social locativ/ locuinta sociala

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:housing benefits
Romanian translation:ajutor social locativ/ locuinta sociala
Entered by: Andreea Bostan

18:03 Feb 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Other / benefits
English term or phrase: housing benefits
• In particular, Jobcentre Plus will work increasingly closely with local authorities in delivering Housing and Council Tax Benefits to those who wish to claim them. The aim is both to improve the service offered to customers and to ensure that the complexity of the benefits system does not act as a disincentive to returning to work
Andreea Bostan
United Kingdom
ajutor social locativ/ locuinta sociala
Explanation:
nu cred ca exista echivalent dar eu asa i-as spune
http://www.dwp.gov.uk/lifeevent
/benefits/housing_benefit.asp
e vorba de un ajutor la chirie
http://www.altacasa.ro/legea_locuintei.php
locuintele sociale exista in Romania sunt ceva pe aceeasi linie
ramane la alegerea ta daca vrei un echivalent sau o traducere
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc mult pentru ajutorul acordat in ultimile zile; sper ca conferinta pentru care ma pregatesc sa fie fie un success! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2alocatie pentru chirie
Mary Stefan
4 +1ajutor social locativ/ locuinta socialaAnca Nitu


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ajutor social locativ/ locuinta sociala


Explanation:
nu cred ca exista echivalent dar eu asa i-as spune
http://www.dwp.gov.uk/lifeevent
/benefits/housing_benefit.asp
e vorba de un ajutor la chirie
http://www.altacasa.ro/legea_locuintei.php
locuintele sociale exista in Romania sunt ceva pe aceeasi linie
ramane la alegerea ta daca vrei un echivalent sau o traducere

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 209
Grading comment
Multumesc mult pentru ajutorul acordat in ultimile zile; sper ca conferinta pentru care ma pregatesc sa fie fie un success! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
15 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
alocatie pentru chirie


Explanation:
In State suna a termen militar si, de obicei, expatriatii primesc aceasta alocatie de asemenea.
Acest beneficiu consta fie in gazduirea gratuita intr-un apartament sau plata acestui beneficiu in rate pentru achizitionarea unei proprietati (apartament, casa) pe parcursul perioadei in care persoana respectiva face parte din corpul militar.
Pentru Anglia cred ca traducerea potrivita este cea de mai sus (cu diacriticele de rigoare!)

Ref: http://www.dwp.gov.uk/lifeevent/benefits/housing_benefit.asp...

Mary Stefan
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
19 hrs
  -> Multumesc!

agree  Stefangelo DPSI: asta este, doar ca in UK inseamna doar banii respectivi, nu locuinta ca atare.
571 days
  -> Multumesc!