KudoZ home » English to Romanian » Other

public worth

Romanian translation: valorile comunitatii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:public worth
Romanian translation:valorile comunitatii
Entered by: tagore

06:40 Apr 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Other / Nu stiu daca nu cumva e tradus deja gresit in englea... Voi ce intelegeti de aici? E un text despre un producator de saune. Multumesc!
English term or phrase: public worth
That contributes to the uniqueness of everything we do - and it is always in harmonious relation with the public worth and environmental protection.
mara_cojocaru
Romania
valorile comunitatii
Explanation:
Cred ca prin "worth"se refera la toate valorile nemateriale ale comunitatii careia ii sunt destinate produsele respective.
Eventual poate gasiti si alte puncte de sprijin in text pentru a gasi sensul potrivit.
Cu bine.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-08 11:10:44 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere !
Intr-adevar cred ca suna firesc si frumos (sper ca nu am fost subiectiv ...)
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
Multumesc mult!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +10valorile comunitatii
tagore
3virtuti civile
ayast


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
virtuti civile


Explanation:
[

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-08 08:49:33 GMT)
--------------------------------------------------

as alege o abordare filizofica
public worth = public virtue = civic virtue
http://en.wikipedia.org/wiki/Civility

ayast
Romania
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: multumesc


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +10
valorile comunitatii


Explanation:
Cred ca prin "worth"se refera la toate valorile nemateriale ale comunitatii careia ii sunt destinate produsele respective.
Eventual poate gasiti si alte puncte de sprijin in text pentru a gasi sensul potrivit.
Cu bine.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-08 11:10:44 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere !
Intr-adevar cred ca suna firesc si frumos (sper ca nu am fost subiectiv ...)

tagore
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 42
Grading comment
Multumesc mult!!!
Notes to answerer
Asker: Multumesc, cred ca merge asa. "Acest lucru ne ajută să fim unici prin tot ceea ce facem, produsele noastre fiind într-o permanentă armonie cu valorile comunităţii şi mediul înconjurător."


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emina Popovici
4 mins
  -> Va multumesc !

agree  Elena Matei
12 mins
  -> Va multumesc !

agree  Georgiana Vasilescu
47 mins
  -> Va multumesc !

agree  Iulia Goras
2 hrs
  -> Va multumesc !

agree  Simona Hagiu
3 hrs
  -> Va multumesc !

agree  Ede Lungu
3 hrs
  -> Va multumesc !

agree  Mihaela Ghiuzeli
3 hrs
  -> Va multumesc !

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs
  -> Va multumesc !

agree  Tradeuro Language Services
22 hrs
  -> Va multumesc !

agree  RODICA CIOBANU
23 hrs