KudoZ home » English to Romanian » Other

the backlash of propaganda

Romanian translation: antagonismul/opoziţia/contradicţia propagandei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the backlash of propaganda
Romanian translation:antagonismul/opoziţia/contradicţia propagandei
Entered by: Cristina Costin

13:52 Jul 10, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Other
English term or phrase: the backlash of propaganda
este o singura propozitie aproape ca un titlu; variante de traducere, multumesc
Cristina Costin
Germany
antagonismul/opoziţia/contradicţia propagandei
Explanation:
Un context mai pe larg, dacă există, ar fi mai revelator. Nu mi-e clar dacă este opoziţia/.../... propagandei sau din interiorul ei...
Selected response from:

Mihai Dascalu
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3reactia boomerang/ riposta (antitetica) la...
Mihaela Ghiuzeli
3efectul de suprasaturatie al propagandei
tagore
3propaganda si reversul medaliei / reversul propagandei
Luciana Brad
3antagonismul/opoziţia/contradicţia propagandei
Mihai Dascalu
2Cum propaganda se intoarce impotriva celora care s-au folosit de ea
valhalla55


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
antagonismul/opoziţia/contradicţia propagandei


Explanation:
Un context mai pe larg, dacă există, ar fi mai revelator. Nu mi-e clar dacă este opoziţia/.../... propagandei sau din interiorul ei...

Mihai Dascalu
Romania
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Cum propaganda se intoarce impotriva celora care s-au folosit de ea


Explanation:
cam lung pentru un titlu...

valhalla55
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
propaganda si reversul medaliei / reversul propagandei


Explanation:
Imi place cum suna.
Draguta si varianta cu "reactia bumerang" (propun si "efectul bumerang")

Luciana Brad
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
reactia boomerang/ riposta (antitetica) la...


Explanation:
Alte idei.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-07-10 14:29:18 GMT)
--------------------------------------------------

Propaganda si Reversul ei ?

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-07-10 22:49:59 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze pentru ortografie. Este evident "bumerang".

Mihaela Ghiuzeli
Meets criteria
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 99

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luciana Brad: Ar merge si cu o inversare (Propaganda si...). Cuv.' "bumerang" exista in romana, e singura observatie.
2 hrs
  -> Multumesc Luciana. Corecta observatia cu bumerangul. "M-a furat faza"

agree  RODICA CIOBANU
16 hrs
  -> Multumesc Rodica !

agree  wordbridge
4 days

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
efectul de suprasaturatie al propagandei


Explanation:
O parere in plus.
Cu bine

tagore
Romania
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 42