KudoZ home » English to Romanian » Other

follow-up

Romanian translation: scrisoare de confirmare (in urma unei intrevederi); scrisoare de revenire (asupra unei scrisori anterioare)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:follow-up
Romanian translation:scrisoare de confirmare (in urma unei intrevederi); scrisoare de revenire (asupra unei scrisori anterioare)
Entered by: Denise Idel

08:07 Sep 4, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: follow-up
scrisoare de follow-up
anicorescu
scrisoare de confirmare (in urma unei intrevederi); scrisoare de revenire (asupra unei scrisori ante
Explanation:
http://dictionare.4rev.net/?SearchBox=follow&Dictionary_base...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-09-04 08:12:56 GMT)
--------------------------------------------------

rioare). n-a mai incaput :-)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-09-04 08:15:16 GMT)
--------------------------------------------------

mi-a mai venit in minte si "subsecventa". nu stiu daca se foloseste in contextul asta.
Selected response from:

Denise Idel
Israel
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2scrisoare de confirmare (in urma unei intrevederi); scrisoare de revenire (asupra unei scrisori ante
Denise Idel
4adresa expediata in urma scrisorii intialeAnca Nitu
4scrisoare de revenireautorulanei
4urmarire
Rose Marie Matei


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urmarire


Explanation:
poate cu mai mult context ar fi alta formulare


Rose Marie Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
follow-up letter
scrisoare de confirmare (in urma unei intrevederi); scrisoare de revenire (asupra unei scrisori ante


Explanation:
http://dictionare.4rev.net/?SearchBox=follow&Dictionary_base...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-09-04 08:12:56 GMT)
--------------------------------------------------

rioare). n-a mai incaput :-)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-09-04 08:15:16 GMT)
--------------------------------------------------

mi-a mai venit in minte si "subsecventa". nu stiu daca se foloseste in contextul asta.

Denise Idel
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  valdo75
34 mins
  -> multam

agree  Sigina : de confirmare, mai degraba. follow-up se mai foloseste ca "revenire" cand sunt prezentate anumite cazuri, in vederea evaluarii rezultatelor.
46 mins
  -> multumesc

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
scrisoare de revenire


Explanation:
Scrisoarea de revenire este foarte folosita in corespondenta bilaterala, pentru a lamuri anumite aspecte, pentru a reaminti o scrisoare sau mesaj anterioare.

autorulanei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adresa expediata in urma scrisorii intiale


Explanation:

1 / 2


Domaine(s) : - publicité


anglais
français

follow-up
relance n. f.


Définition :
A sales visit, telephone call or letter to a potential customer who has already received an initial promotional piece.

http://www.proz.com/kudoz/english_to_french/other/418960-fol...

http://www.proz.com/kudoz/english_to_german/marketing_market...

http://www.proz.com/kudoz/english_to_romanian/psychology/677...

http://dexonline.ro/search.php?cuv=adresa
ADRÉSĂ,
2. Comunicare oficială făcută în scris de o organizaţie, o instituţie etc. 3.



Sous-entrée(s) :
variante(s) graphique(s)
follow up

Note(s) :
In direct mail advertising.


Nu cred ca exista vreo expresie mai scurta care sa exprime chestia asta: e vorba de INCA o scrisoare cu caracter publicitar trimisa ca urmare a primei ( care nu a fost returnata expeditorului :)
Ceva indicatii sau context ar ajuta la clarificare

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 209