KudoZ home » English to Romanian » Other

codevelopment

Romanian translation: proiecte de dezvoltare comuna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:codevelopment
Romanian translation:proiecte de dezvoltare comuna
Entered by: Lavinia Pirlog

22:15 Oct 15, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: codevelopment
Codevelopment projects (between countries)
Lavinia Pirlog
Romania
proiecte de dezvoltare comuna
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-15 23:21:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Uniunea Europeana în schimbare
... Solidaritate Europeana si Dezvoltare Comuna. Introducere Baza solidaritatii UE Coeziunea
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5proiecte de dezvoltare comunaTudor Soiman
4proiecte comune, proiecte realizate in cooperare/comun
Péter Tófalvi
4proiecte
Raluca Ion


Discussion entries: 3





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proiecte


Explanation:
proiecte reciproce pentru sprijinirea dezvoltarii
sau
proiecte pentru sprijinirea reciproca a dezvoltarii
sau
proiecte pentru sprijinirea dezvoltarii reciproce

Nu incerc sa fiu funny, dar e 1:37 AM si am lucrat toata ziua...chiar nu-mi dau seama care e mai buna :)

Raluca Ion
United Kingdom
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 5

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  TEODORAZ: depends on the context, all 3 can be right, either the proiecte, or the sprijinirea or dezvoltarea can be reciproce,all can be right, so give me the phrase....
8 mins

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proiecte comune, proiecte realizate in cooperare/comun


Explanation:
cred eu

Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 280

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
proiecte de dezvoltare comuna


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-15 23:21:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Uniunea Europeana în schimbare
... Solidaritate Europeana si Dezvoltare Comuna. Introducere Baza solidaritatii UE Coeziunea

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383