KudoZ home » English to Romanian » Other

ENEC mark

Romanian translation: ENEC=European Norms Electrical Certification


09:30 Oct 17, 2002
English to Romanian translations [PRO]
/ decl. de conformitate
English term or phrase: ENEC mark
am gasit site-ul lor oficial, vezi http://www.enec.com/

Se traduce sau nu? Si daca da, cum?
Elvira Stoianov
Luxembourg
Romanian translation:ENEC=European Norms Electrical Certification
Explanation:
Daca doriti sa specificati semnificatia siglei ENEC, ea reprezinta "European Norms Electrical Certification" adica Certificare conform normelor europene in domeniul electric.
Oricum, dupa o astfel de clarificare, nu va trebui sa mai scrieti in text decat sigla.
Selected response from:

umarian
Grading comment
multumesc pentru explicatie si pentru traducere
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ENEC=European Norms Electrical Certificationumarian
4 +2marcaj ENEC
asco


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
marcaj ENEC


Explanation:
cred ca nu trebuie tradus ENEC, ptr. ca e nume propriu.

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iulia Anania: e abreviere, dar cred ca poate fi lasat asa si undeva (paranteza, subsol) explicata traducerea desfasurata pentru European Norms Electrical Certification
6 mins
  -> de acord cu nota de subsol

disagree  Andreea_U: nu e nume propriu, e acronim pentru: European Norms Electrical Certification
11 mins
  -> corect, e si acronim, dar fiind un marcaj (probabil chiar o marca inregistrata) a devenit si nume propriu. De altfel si ei scriu "ENEC marking", nu "European Norms Electrical Certification marking"

agree  Andrei Albu
43 mins
  -> multumesc

agree  Mirona Ciocirlie
5 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ENEC=European Norms Electrical Certification


Explanation:
Daca doriti sa specificati semnificatia siglei ENEC, ea reprezinta "European Norms Electrical Certification" adica Certificare conform normelor europene in domeniul electric.
Oricum, dupa o astfel de clarificare, nu va trebui sa mai scrieti in text decat sigla.

umarian
PRO pts in pair: 29
Grading comment
multumesc pentru explicatie si pentru traducere

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco: vezi mai sus, la comentariul ptr. "deka"
23 mins