KudoZ home » English to Romanian » Other

rugaminte

Romanian translation: ask


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rugaminte
Romanian translation:ask
Entered by: Tehno

09:43 Oct 17, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: rugaminte
Imi cer scuze ca va deranjez in acest mod, dar incepe sa ma intrige ceva. Incerc sa caut o norma a UE cu Google si rezultatul care il afiseaza este exact ce imi trebuie, dar link-ul ma duce altundeva. Poate cineva sa verifice daca a luat-o calculatorul meu razna sau e de la site-ul respectiv (alte link-uri ale aceluiasi site au functionat)

Cautati pe Google dupa 61547 si unul din rezultate este

Superlex - Textul actului normativ
... Standard gama de produse pentru ascensoare, scări şi trotuare rulante.
Imunitate SR EN 61547:2001 Echipamente pentru iluminat de uz general. ...
domino2.kappa.ro/.../b865076e2dd70821c2256a0000507a0e/ c2256b3d0046d5c8c2256c1d00458bf3?Navigate&To=Next - 48k - Cached - Similar pages

Cand dau click pe link, apare insa Ordinul nr. 248 din 12 septembrie 2002, care se refera la altceva.

Va multumesc pentru ajutor.
Elvira Stoianov
Luxembourg
daca totusi cauti ce-ti da google
Explanation:
in cazul in care cauti chiar chestia aia de ti-o da google drept raspuns, in pagina pe care ti-o da link-ul fa de doua ori clic pe butonul Actul urmator, si ajungi la Ordin nr. 555 din 27 decembrie 2001 privind aprobarea listei cuprinzând standardele române din domeniul compatibilităţii electromagnetice - asta contine chestia cu SR EN 61547

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 11:19:57 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

cu cea mai mare placere :o)
Selected response from:

Iulia Anania
Romania
Grading comment
Multumesc foarte mult. De fapt aveam nevoie de denumirea oficiala a acelui 61547, l-am gasit cum ai spus. Super! Mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5da.....link-ul duce unde spui tu.xxxtedyiancu
5daca totusi cauti ce-ti da googleIulia Anania
1cum se numeste actul normativ?Maricica W.


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
da.....link-ul duce unde spui tu.


Explanation:
am incercat pe site-ul respectiv si o cautare dupa 61547 in arhive, dar nu a gasit nici un rezultat.

xxxtedyiancu

29 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
cum se numeste actul normativ?


Explanation:
zi-mi doar ce e (lege...), numarul si anul.



Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
daca totusi cauti ce-ti da google


Explanation:
in cazul in care cauti chiar chestia aia de ti-o da google drept raspuns, in pagina pe care ti-o da link-ul fa de doua ori clic pe butonul Actul urmator, si ajungi la Ordin nr. 555 din 27 decembrie 2001 privind aprobarea listei cuprinzând standardele române din domeniul compatibilităţii electromagnetice - asta contine chestia cu SR EN 61547

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 11:19:57 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

cu cea mai mare placere :o)

Iulia Anania
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 24
Grading comment
Multumesc foarte mult. De fapt aveam nevoie de denumirea oficiala a acelui 61547, l-am gasit cum ai spus. Super! Mersi