KudoZ home » English to Romanian » Other

utility room

Romanian translation: spatiu pentru utilităti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:utility room
Romanian translation:spatiu pentru utilităti
Entered by: Lavinia Pirlog

12:22 Oct 20, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
/ constructii
English term or phrase: utility room
Imi poate da cineva definitia in engleza si apoi traducerea in romana, va rog?
Pare a fi o anexa a unei constructii, a unei cladiri, a unui bloc, nu este o camera intr-un apartament. (Contextul nu este in engleza, deci nu vi-l pot da. Vi-l pot spune in romana: este vorba de un complex care este format din 27 locuinte, 3 spatii comerciale, 1 *utility room* si 79 locuri de parcare.).

Multumiri anticipate.

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
spaţiu pentru utilităţi
Explanation:
utilities (EN): utilităţi (edilitare) ca de ex. apă, canalizare, încălzire (centrală), energie electrică, salubritate, etc.

deci utility room = spaţiu pentru utilităţi

(aici se poate instala de ex. centrala termică, rezevoare, etvl. se poate face colectarea/incinerarea gunoiului)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-20 12:33:21 (GMT)
--------------------------------------------------

... se pot instala rezervoare... (scuze)
Selected response from:

asco
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5spaţiu pentru utilităţi
asco
5dupa parerea mea, spatiu pentru utilitati nu ii spune nimic unui vorbitor de limba romana
Elvira Stoianov
4 -1dependintaKatza


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
spaţiu pentru utilităţi


Explanation:
utilities (EN): utilităţi (edilitare) ca de ex. apă, canalizare, încălzire (centrală), energie electrică, salubritate, etc.

deci utility room = spaţiu pentru utilităţi

(aici se poate instala de ex. centrala termică, rezevoare, etvl. se poate face colectarea/incinerarea gunoiului)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-20 12:33:21 (GMT)
--------------------------------------------------

... se pot instala rezervoare... (scuze)

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
dependinta


Explanation:
Din contextul tau, as zice ca e echivalentul boxelor din subsolul blocurilor - eu as zice fie dependinta, fie boxa

Katza
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Crissy: gresit, pentru ca dependinta sau boxa dintr-un apartament/bloc este un spatiu de depozitare, nu un spatiu in care ai avea instalat de ex. un generator electric
18 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dupa parerea mea, spatiu pentru utilitati nu ii spune nimic unui vorbitor de limba romana


Explanation:
daca mie mi-ar spune cineva despre un spatiu pentru uitilitati, nu as avea nici macar o idee ce ar putea fi

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxDonaMC: camera tehnica
1877 days