KudoZ home » English to Romanian » Other

Immigration and Nationality Directorate

Romanian translation: Direcţia pentru Imigrare şi Naţionalitate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Immigration and Nationality Directorate
Romanian translation:Direcţia pentru Imigrare şi Naţionalitate
Entered by: nelly matthews

20:20 Jan 30, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Other / administratie
English term or phrase: Immigration and Nationality Directorate
Face parte din antetul unei scrisori oficiale emise de catre departamentul de emigrari din Marea Britanie; este imediat dupa Home Office.
nelly matthews
New Zealand
Direcţia pentru Imigrare şi Naţionalitate
Explanation:
citizenship-cetatenie
si in franceza s-a tradus
direction de l'immigration et de la nationalite
Le système de permis de travail est géré par un organe de la Direction de l'immigration et de la nationalité (IND, Immigration and Nationality Directorate) ...
http://books.google.ro/books?isbn=9287154082...

astfel de cereri pot fi trimise direct Directiei pentru Imigrare si Nationalitate de la Sheffield, ai carei angajati nu stiu romana sau bulgara si, evident, nici nu pot recunoaste documentele false.
http://www.adevarul.ro/articole/2004/romanii-au-interdictie-...
Selected response from:

Cristina Bolohan
Romania
Grading comment
Multumesc Cristina!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Direcţia pentru Imigrări şi Cetăţenie
Ovidiu Martin Jurj
4 +1Direcţia pentru Imigrare şi Naţionalitate
Cristina Bolohan
4Oficiul/Direcţia pentru imigrări şi naţionalităţi
Magdalena Bergmann


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
immigration and nationality directorate
Oficiul/Direcţia pentru imigrări şi naţionalităţi


Explanation:
Oficiul serviciului de cetăţenie şi imigrare


Magdalena Bergmann
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: Multtumesc mult.


9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
immigration and nationality directorate
Direcţia pentru Imigrări şi Cetăţenie


Explanation:
Daca aveti nevoie de indrumari pentru o reclamatie legata de serviciile oferite de ***Directia pentru Imigrari si Cetatenie***, va rugam sa telefonati 0870 241 6523 sau sa consultati pagina de internet www.ind.homeoffice.gov.uk .

http://www.oim.ro/migratie/ro/?zone=precizari

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 18
Notes to answerer
Asker: Multumesc, am vizitat si situl, se pare ca aceasta este o traducere consacrata.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMMUK
4 hrs
  -> mulţumesc, Mirela

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
immigration and nationality directorate
Direcţia pentru Imigrare şi Naţionalitate


Explanation:
citizenship-cetatenie
si in franceza s-a tradus
direction de l'immigration et de la nationalite
Le système de permis de travail est géré par un organe de la Direction de l'immigration et de la nationalité (IND, Immigration and Nationality Directorate) ...
http://books.google.ro/books?isbn=9287154082...

astfel de cereri pot fi trimise direct Directiei pentru Imigrare si Nationalitate de la Sheffield, ai carei angajati nu stiu romana sau bulgara si, evident, nici nu pot recunoaste documentele false.
http://www.adevarul.ro/articole/2004/romanii-au-interdictie-...

Cristina Bolohan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 176
Grading comment
Multumesc Cristina!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
1 day22 hrs
  -> Multumesc