KudoZ home » English to Romanian » Other

quiffed hair

Romanian translation: tunsoare Quiff


14:56 Feb 12, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: quiffed hair
Bună,
Are cineva idee cum se numeşte la noi genul ăsta de tunsoare?

Mulţumesc
alip76
Romania
Romanian translation:tunsoare Quiff
Explanation:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Quiff
Selected response from:

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6tunsoare Quiff
Ovidiu Martin Jurj
4păr tapatSasori


Discussion entries: 3





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
păr tapat


Explanation:
cred că despre asta este vorba.

Sasori
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc.


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
tunsoare Quiff


Explanation:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Quiff

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 18
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc. Oare se foloseşte şi în lumea reală?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sigina : cred că e mai bine aşa, nu e numai tapaj... e mai mult.
58 mins
  -> mulţumesc, Sigina

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> mulţumesc, Iosif

agree  Mihaela Ghiuzeli: "tapaj" este "tease"http://www.thefreedictionary.com/tease; asta este o combinatie de stiluri("James Dean")
4 hrs
  -> mulţumesc, Mihaela

agree  Ştefania Iordan
16 hrs
  -> mulţumesc, Ştefania

agree  Cristina Monica Loşonţi
20 hrs
  -> mulţumesc, Cristina

agree  Tradeuro Language Services
3 days2 hrs
  -> mulţumesc, Tradeuro Linguistic Services