KudoZ home » English to Romanian » Other

weldolet weld

Romanian translation: îmbinare sudată cu weldolet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:weldolet weld
Romanian translation:îmbinare sudată cu weldolet
Entered by: Cristian Nicolaescu

17:08 Feb 19, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: weldolet weld
Este un text despre sudare (tipuri, proceduri, etc.)
Naty2008
îmbinare sudată cu weldolet
Explanation:
weldolet - este un racord forjat sudat de o teava de diametru mare folsit pentru conectarea la o alta teava de diametru mai mic (de ex. o teaca de termocuplu)

http://www.alias.ltd.uk/downloads/technical/documentation/Sy...

http://ftp.irisdesign.no/WEBindustrikatalog/Chapters/Page_10...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5îmbinare sudată cu weldoletCristian Nicolaescu
4sudura fitingurilor/racordurilor pentru tevi tip weldoletAnca Nitu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sudura fitingurilor/racordurilor pentru tevi tip weldolet


Explanation:
cred ca e "weldolet weldING"

http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_difference_between_pip...
http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=242391

vad ca l-au lasat asa in limba romana
http://prelucrari-aschiere.ro/organedeansamblare.php

racorduri forjate tip weldolet, socolet, elbolet, latrolet

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 209

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
îmbinare sudată cu weldolet


Explanation:
weldolet - este un racord forjat sudat de o teava de diametru mare folsit pentru conectarea la o alta teava de diametru mai mic (de ex. o teaca de termocuplu)

http://www.alias.ltd.uk/downloads/technical/documentation/Sy...

http://ftp.irisdesign.no/WEBindustrikatalog/Chapters/Page_10...

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 85