KudoZ home » English to Romanian » Other

Celebrity Head Wobblers

Romanian translation: figurine cu cap oscilant, seria "Vedete"


09:24 Feb 21, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Other / jucarii
English term or phrase: Celebrity Head Wobblers
Este numele unui produs oferit spre vanzare intr-o benzinarie :"Celebrity Head Wobblers, assorted characters, 24 units". Din cate pot eu sa-mi dau seama, head wobblers sunt jucariile acelea pentru masina care batzaie din tartacuta(vezi omniprezentul catel); ale mele mai sunt si "celebrities". Ma tot invart in jurul cozii, nothing sounds good....sunt recunoscatoare pentru sugestii, multumesc.
k33pwalkin
Romanian translation:figurine cu cap oscilant, seria "Vedete"
Explanation:
o idee
Selected response from:

Cristian Brinza
Romania
Grading comment
Sounds good to me; much obliged.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6figurine cu cap oscilant, seria "Vedete"
Cristian Brinza
4papusi cu capete jucause ce intruchipeaza vedete
Anca Dascalu


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
celebrity head wobblers
figurine cu cap oscilant, seria "Vedete"


Explanation:
o idee

Cristian Brinza
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 52
Grading comment
Sounds good to me; much obliged.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
45 mins

agree  Word_Wise
48 mins

agree  Ada Jones
3 hrs

agree  Mihaela Ghiuzeli: Cu cap mobil ?
6 hrs

agree  Iosif JUHASZ
10 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day20 hrs

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
celebrity head wobblers
papusi cu capete jucause ce intruchipeaza vedete


Explanation:
wobble e expl in dictionar cu a se clatina; a sovai; a schiopata; a da din coada - dar parca nici unul nu se potriveste; consider ca verbul "a juca"= adica ceva ce e mobil (in toate directiile) in jurul axei sale, descrie cel mai bine miscarea celebrilor catei

Anca Dascalu
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian