KudoZ home » English to Romanian » Other

sustainability

Romanian translation: dezvoltare durabila


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sustainability
Romanian translation:dezvoltare durabila
Entered by: Lavinia Pirlog

12:54 Dec 30, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: sustainability
Etching by X, associate professor of art, commissioned by The Office of Sustainability Programs

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
dezvoltare durabila
Explanation:
Am mai pus si eu o intrebare similara: sustinable development.

La care Veronica Durbaca a fost amabila sa-mi raspunda: dezvoltare durabila.

Deci, as spune aici: Oficiul Programelor de Dezvoltare Durabila.

Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7dezvoltare durabila
Péter Tófalvi
3sustainabilityraulciceu


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
dezvoltare durabila


Explanation:
Am mai pus si eu o intrebare similara: sustinable development.

La care Veronica Durbaca a fost amabila sa-mi raspunda: dezvoltare durabila.

Deci, as spune aici: Oficiul Programelor de Dezvoltare Durabila.




    n.a.
Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 280

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Éva Vajda
50 mins

agree  Susanna & Christian Popescu GbR: vezi: http://www.recromania.ro/bulmar99.htm#Strategia nationala precum si http://www.guv.ro/presa/comunicate/200208-1.htm
56 mins

agree  Cris Hirzoiu
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr

agree  Inga Murariu
1 hr

agree  Raluca Ion
9 hrs

agree  Elvira Stoianov
2 days21 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sustainability


Explanation:
oficiul programelor de sustinere ( de sprijinire a initiativelor,etc ).
intr-o romana neaosa ar fi : " Oficiul coordonator al programelor de sustinere si dezvoltare " ...(intr-un sistem centralizat de coordonare a activitatilor )

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12