KudoZ home » English to Romanian » Other

Plain Tiger or Lesser Wanderer

Romanian translation: fluture monarh (mexican)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Plain Tiger or Lesser Wanderer
Romanian translation:fluture monarh (mexican)
Entered by: Lavinia Pirlog

21:03 Jan 10, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
/ fluturi
English term or phrase: Plain Tiger or Lesser Wanderer
Fluture.

Se poate vedea la:

http://linus.socs.uts.edu.au/~don/larvae/nymp/chrysip.html

Cu multumiri,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
fluture monarh (mexican)
Explanation:
Stephen Backshall călătoreşte spre parcul naţional vietnamez Cuc Phuong unde are ocazia să vadă, într-o rezervaţie remarcabilă, unele dintre cele mai rare primate de pe terra. Apoi, Stephen aduce noi adăugiri la povestea sa despre maiestuosul fluture Monarh mexican

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-10 22:18:42 (GMT)
--------------------------------------------------

in germana i se spune \"micul monarh\"
Danaus chrysippus (LINNAEUS, 1758)
Kleiner Monarch
http://www.geocities.com/europeanbutterflies/Deutsch/chrysip...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-10 22:19:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Pentru orice eventualitate, as pastra denumirea din latina...
Selected response from:

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1fluture monarh (mexican)
Cristina Moldovan do Amaral
3danaus chrysippus
Susanna & Christian Popescu GbR


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
danaus chrysippus


Explanation:
nu l-am gasit nicaieri cu denumirea romaneasca. Pentru orice eventualitate ai denumirea latina.


Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fluture monarh (mexican)


Explanation:
Stephen Backshall călătoreşte spre parcul naţional vietnamez Cuc Phuong unde are ocazia să vadă, într-o rezervaţie remarcabilă, unele dintre cele mai rare primate de pe terra. Apoi, Stephen aduce noi adăugiri la povestea sa despre maiestuosul fluture Monarh mexican

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-10 22:18:42 (GMT)
--------------------------------------------------

in germana i se spune \"micul monarh\"
Danaus chrysippus (LINNAEUS, 1758)
Kleiner Monarch
http://www.geocities.com/europeanbutterflies/Deutsch/chrysip...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-10 22:19:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Pentru orice eventualitate, as pastra denumirea din latina...


    Reference: http://www.nationalgeographic.ro/TodaysSchedule.asp?CurrentD...
Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: l-am gasit ca si *Kleiner Monarch* in germana, deci trebuie sa corespunda.
12 mins