KudoZ home » English to Romanian » Other

cotton boll weevil

Romanian translation: gargarita bumbacului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cotton boll weevil
Romanian translation:gargarita bumbacului
Entered by: Lavinia Pirlog

23:29 Jan 10, 2003
English to Romanian translations [PRO]
/ insecte
English term or phrase: cotton boll weevil
Anthonomus grandis

the bane of the cotton plant

Cu multumiri,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
anthonomus grandis
Explanation:
gărgăriţa plantei de bumbac

prin analogie, fiindca *weevil* = *gărgăriţă*
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4anthonomus grandis
Susanna & Christian Popescu GbR
4 +1Larva ce distruge culturile de bumbac.danv


Discussion entries: 3





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Larva ce distruge culturile de bumbac.


Explanation:
Se pare ca este intilnita si in culturile de tomate.

bane - o cauza de distrugere, ruina, moarte; otrava letala; o sursa de exasperare....

danv
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniel Bichis
7 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
anthonomus grandis


Explanation:
gărgăriţa plantei de bumbac

prin analogie, fiindca *weevil* = *gărgăriţă*

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  raulciceu
10 hrs
  -> multumesc, raul

agree  Tehno: De acord cu analogia. Sau gargarita bumbacului.
12 hrs
  -> multumesc.

neutral  danv: si eu care credeam ca gargarita este "ladybug"... :)
1 day7 hrs
  -> Ca sa vezi ce e *ladybug*, iti recomand: http://www.yipeeladybug.com/

agree  Anca Nitu
1 day8 hrs
  -> multumesc

agree  Raluca Ion: gargarite sunt multe...si nu toate ladies:)
1 day10 hrs
  -> multumesc.