KudoZ home » English to Romanian » Other

Administrators

Romanian translation: conducerea


11:40 Mar 24, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
/ educatie
English term or phrase: Administrators
Administrators
may grapple with providing academic
recognition for international study and
internships.
Dumitra Elena
Romanian translation:conducerea
Explanation:
poti sa-i spui pt ca cuprinde la modul foarte vag aparatul administrativ care ia decizii si rezolva problemele de acest gen
si ar suna cam asa:
Conducerea institutelor de invatamint superior se confrunta cu problema recunoasterii diplomelor si gradelor universitare pe plan international.

Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Va multumesc!
Daca nu va suparati am sa va mai cer ajutorul si cu alte ocazii.
Va doresc o saptamana minunata!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4conducereaAnca Nitu
3Despre ce anume e vorba; unde sunt acesti *administrators*?
Susanna & Christian Popescu GbR


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Despre ce anume e vorba; unde sunt acesti *administrators*?


Explanation:
Intreb, deoarece recunoasterea studiilor facute in strainatate sunt reglementate diferit de la stat la stat.
(Sus, in *request* nu a incaput textul meu)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 16:01:14 (GMT)
--------------------------------------------------

In ministere (de obicei ale invatamantului, culturii sau cercetarii) responsabili sunt functionarii); in oficiile/birourile pentru examene de pe langa facultati, responsabilii sunt cadre didactice (de obicei decani, sefi de catedre sau profesori).

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conducerea


Explanation:
poti sa-i spui pt ca cuprinde la modul foarte vag aparatul administrativ care ia decizii si rezolva problemele de acest gen
si ar suna cam asa:
Conducerea institutelor de invatamint superior se confrunta cu problema recunoasterii diplomelor si gradelor universitare pe plan international.



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
Va multumesc!
Daca nu va suparati am sa va mai cer ajutorul si cu alte ocazii.
Va doresc o saptamana minunata!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Susanna & Christian Popescu GbR: fara suparare, Anca, de la *conducere* si pana la functionarii din ministere, care iau, de fapt, asemenea decizii, e cale lunga. Nici macar la nivel de universitate (vezi mai sus) nu sunt intotdeauna decanii cei care au in atributiunile lor recun.studiilo
1 day5 hrs
  -> cum as putea sa ma supar, e o opinie, dar contextul indica ca e vorba de conducerea universitatii, care se confrunta cu problema recunoasterii diplomelor