KudoZ home » English to Romanian » Other

registrar

Romanian translation: secretar (si arhivar)


09:00 Mar 25, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: registrar
A registrar on
a U.S. campus was reluctant to
award the full 12 credits that a student
earned for studying in Canada
because this number exceeded the
maximum of nine allowable transfer
credits for a master of arts degree.
Dumitra
Romanian translation:secretar (si arhivar)
Explanation:
il gasesti in orice dictionar
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6secretar (si arhivar)
Irene S.
4decanAnca Nitu


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
secretar (si arhivar)


Explanation:
il gasesti in orice dictionar

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
1 hr
  -> multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
5 hrs
  -> multumesc, Cristina

agree  Tehno: Secretar.
11 hrs
  -> multumesc, Tehno

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
13 hrs
  -> multumesc, Christian

agree  raulciceu: daca toti am avea dictionare, la ce-ar mai fi nevoie de traducatori?
15 hrs

agree  Cristyana: de acord dar merge si 'registratura'
581 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
decan


Explanation:
registrar =
1 a person who keeps official records

2 an administrative official responsible for student records, enrolment procedure, etc., in a school, college, or university
Collins English Dictionary

sau secretar sef (daca vrei desi nu i-as zice asa ca in lb romana da nastere la confuzii)
nu as zice ca e un arhivar sau secretara pt ca da note sau acorda "credits" care duc la obtinerea de note , se ocupa cu procedurile de admitere la facultate si cu alte probleme admnistrative.
suna cam ciudat dar e din cauza sistemului de invatamint romanesc care e diferit de cel altor tari


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tehno: Secretar. Mie nu mi se pare confuz.
4 hrs
  -> mie mi se pare, cind ma gindesc la tanti secretara de la facultate si in ce masura era ea implicata in inscrieri, note si administratie, dar poate ma insel