KudoZ home » English to Romanian » Other

balloon

Romanian translation: bula de dialog


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:balloon
Romanian translation:bula de dialog
Entered by: Oana Popescu

13:14 Mar 26, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
/ caricaturi
English term or phrase: balloon
Este acel mic balon (?) in care se scrie dialogul intr-o caricatura. Imi vine sa-i zic "bula", dar mi-e sa nu fiu ca Bula :-)
Oana Popescu
Romania
bula de dialog
Explanation:
eu asa stiu ca-i spune. daca vrei sa eviti apropierea de ... personajul Bula, ai putea eventual sa-i spui "bulina".
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Multumiri tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4bula de dialog
Andrei Albu
3 +2bula
Doru Voin


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
bula


Explanation:
am intrebat in stanga si in dreapta...nici o alta idee
in plus, vad ca si prin presa se foloseste


    Reference: http://www.cotidianul.ro/anterioare/2002/reportaj/rep1824feb...
Doru Voin
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
1 hr

agree  Anca Nitu
3 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
bula de dialog


Explanation:
eu asa stiu ca-i spune. daca vrei sa eviti apropierea de ... personajul Bula, ai putea eventual sa-i spui "bulina".

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777
Grading comment
Multumiri tuturor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
32 mins

agree  Cristiana Coblis
1 hr

agree  Anca Nitu
3 hrs

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
7 hrs