KudoZ home » English to Romanian » Other

white shark (Great White)

Romanian translation: marele rechin alb


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:white shark
Romanian translation:marele rechin alb
Entered by: Elvira Stoianov

10:40 May 21, 2003
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: white shark (Great White)
Carcharodon carcharias

Aici m-ar interesa si daca i se spune pur si simplu "marele alb"
Elvira Stoianov
Luxembourg
marele rechin alb
Explanation:
acelasi link
Selected response from:

Andreea_U
Sweden
Grading comment
multumesc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5marele rechin albAndreea_U
4 +2marele rechin albRadu Stefan
4 +1marele albmediana


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
marele rechin alb


Explanation:
acelasi link


    Reference: http://www.discoveryromaniei.com/_live_cams/shark_more.shtml
Andreea_U
Sweden
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 32
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
1 min

agree  Radu Stefan
1 hr

agree  Gabrielle Weatherhead: http://rica.netfirms.com/
1 hr

agree  Nadia Farcas
1 hr

agree  Eugen Cojocaru
19 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
marele alb


Explanation:
Eu cred ca de specia asta este vorba

mediana
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 70

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman: i se spune
8 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
marele rechin alb


Explanation:
L-am gasit si sub forma "marele alb", insa nu prea l-as traduce numai astfel.



Radu Stefan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile BOLOGA
50 mins
  -> Multumesc

agree  Gabrielle Weatherhead
1 hr
  -> Multumesc