KudoZ home » English to Romanian » Other

facilitator team

Romanian translation: echipa de formatori/moderatori


02:38 May 27, 2003
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: facilitator team
Seminar structure

2 hour blocks divided into three segments:
- Presentation by facilitator team (15 - 20 minutes)
- Workgroup discussions (60 - 75 minutes)
- Reports to and discussion in plenary session (about 30 minutes)
Elvira Stoianov
Luxembourg
Romanian translation:echipa de formatori/moderatori
Explanation:
in acest caz, formatorii (trainers) sunt si moderatori (moderators)

Produse
... principal al CRIPS-ului în acest proiect a fost Universitatea Bucuresti, catedra
de Pedagogie (institutie care a participat cu echipa de formatori si a ...
crips.digiro.net/produse5_c.html - 27k - Cached - Similar pages

Ghid
... Echipa de formatori are un rol activ în design-ul etapei de formare propriu-zise
a directorilor, precum si în organizarea resurselor, în consilierea ...
crips.digiro.net/guide_r.htm - 73k - Cached - Similar pages

BCUM
... A. Conway (University of Durham, Anglia) si Olivier Luminet (University of Louvain,
Belgia)(debut 2001) - 2001 - Membru în echipa de formatori în cadrul ...
mail.psih.uaic.ro/~bcum/cticu.htm - 30k - Cached - Similar pages

[PDF]1 CUPRINS Ce este CN PAC . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... ECHIPA DE FORMATORI: Daniela S]mboteanu - psiholog; Ecaterina Stasii - pediatru;
Ana Gobjil= - asistent social; Tatiana Stepanov - psihiatru; Tudor Petrov ...
www.iatp.md/cnpac/rap1999.pdf - Similar pages

Calendar
CALENDAR. mai 2001, Reuniuni pregatitoare in Romania, Ungaria
si Iugoslavia. 8-10 iunie 2001, Seminar in Timisoara, ...
alphatotal.com/bannet/ro/calendar.htm - 11k - Cached - Similar pages

[DOC]MESAGERUL ECONOMIC NR
File Format: Microsoft Word 97 - View as HTML
... si a Municipiului Bucuresti a avut loc o noua serie de cursuri organizate cu sprijin
guvernamental olandez si sustinute de o echipa de formatori in management ...
www.ccir.ro/ccir/press/rom/mesager/arhiva/me_29.doc - Similar pages

[PDF]Raport de Activitate
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
Page 1. r a p o r t d e a c t i v i t a t e ‘ 9 6 1 FUNDATIA SOROS MOLDOVA
RAPORT DE ACTIVITATE 1996 SOROS FOUNDATION MOLDOVA ACTIVITY REPORT Page 2. ...
www.soros.md/docs/rep96ro.pdf - Similar pages

organizatori stiri contact disclaimer pr_ong forum
... complet (2 sali informatica, sala limbi straine, sala biblioteca franceza, sala biblioteca
engleza, sala de conferinte - Echipa de formatori profesionisti 2000 ...
www.galapsc.ro/1024_ro/projects.php?pid=123 - 21k - Cached - Similar pages




Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2echipa de formatori/moderatori
Andrei Albu
5echipa de indrumatoriCristian Nicolaescu


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
echipa de indrumatori


Explanation:
Prezentare realizata de echipa de indrumatori.

Grand Dictionnaire E-F-E defineste "facilitator" astfel:

Personne qui voit au bon déroulement des réunions ou du travail en équipe, en veillant entre autres ŕ ce que les objectifs poursuivis soient bien définis, en proposant des méthodes de travail efficaces et en coordonnant la participation de chaque membre.

Personne apte ŕ établir par son action pédagogique un climat et des conditions qui permettent de faire progresser un groupe vers ses objectifs de formation.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 08:27:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Dupa nota adaugata

Moderatorii au rolul sa anime/dirijeze discutia la nivel de grup iar echipa de indrumatori la nivelul tuturor grupurilor au rolul sa mentina dezbaterile la obiect, sa asigure abordarea tuturor problemelor puse in discutie, sa se asigure ca toti participantii sunt angajati in discutii mai degraba intre ei decat cu moderatorul.


    Reference: http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index800...
Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
echipa de formatori/moderatori


Explanation:
in acest caz, formatorii (trainers) sunt si moderatori (moderators)

Produse
... principal al CRIPS-ului în acest proiect a fost Universitatea Bucuresti, catedra
de Pedagogie (institutie care a participat cu echipa de formatori si a ...
crips.digiro.net/produse5_c.html - 27k - Cached - Similar pages

Ghid
... Echipa de formatori are un rol activ în design-ul etapei de formare propriu-zise
a directorilor, precum si în organizarea resurselor, în consilierea ...
crips.digiro.net/guide_r.htm - 73k - Cached - Similar pages

BCUM
... A. Conway (University of Durham, Anglia) si Olivier Luminet (University of Louvain,
Belgia)(debut 2001) - 2001 - Membru în echipa de formatori în cadrul ...
mail.psih.uaic.ro/~bcum/cticu.htm - 30k - Cached - Similar pages

[PDF]1 CUPRINS Ce este CN PAC . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... ECHIPA DE FORMATORI: Daniela S]mboteanu - psiholog; Ecaterina Stasii - pediatru;
Ana Gobjil= - asistent social; Tatiana Stepanov - psihiatru; Tudor Petrov ...
www.iatp.md/cnpac/rap1999.pdf - Similar pages

Calendar
CALENDAR. mai 2001, Reuniuni pregatitoare in Romania, Ungaria
si Iugoslavia. 8-10 iunie 2001, Seminar in Timisoara, ...
alphatotal.com/bannet/ro/calendar.htm - 11k - Cached - Similar pages

[DOC]MESAGERUL ECONOMIC NR
File Format: Microsoft Word 97 - View as HTML
... si a Municipiului Bucuresti a avut loc o noua serie de cursuri organizate cu sprijin
guvernamental olandez si sustinute de o echipa de formatori in management ...
www.ccir.ro/ccir/press/rom/mesager/arhiva/me_29.doc - Similar pages

[PDF]Raport de Activitate
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
Page 1. r a p o r t d e a c t i v i t a t e ‘ 9 6 1 FUNDATIA SOROS MOLDOVA
RAPORT DE ACTIVITATE 1996 SOROS FOUNDATION MOLDOVA ACTIVITY REPORT Page 2. ...
www.soros.md/docs/rep96ro.pdf - Similar pages

organizatori stiri contact disclaimer pr_ong forum
... complet (2 sali informatica, sala limbi straine, sala biblioteca franceza, sala biblioteca
engleza, sala de conferinte - Echipa de formatori profesionisti 2000 ...
www.galapsc.ro/1024_ro/projects.php?pid=123 - 21k - Cached - Similar pages






Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia Farcas
36 mins

agree  gvarzaru
38 mins