KudoZ home » English to Romanian » Other

body politic

Romanian translation: corpul politic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:body politic
Romanian translation:corpul politic
Entered by: Irene S.

10:09 May 27, 2003
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: body politic
Am urmatoarea enumerare. Am gasit body politic in dict meu de politica si administratie, dar se da doar definitia. Aceasta ar fi: poporul unui stat, vazut ca un organism politic in subordinea unui guvern eficient.
Are cineva vreo idee cum as putea sa-i spun. Definitia am luat-o de buna, pt ca eu nu aveam nici o idee ce ar putea insemna.

Government
Civil society
Body politic
Economy
Scientific and technical community
Elvira Stoianov
Luxembourg
corpul politic
Explanation:
Societatea Civila
... comportamentului civic, la educarea competentelor politice, ca pănă la urmă,
să devină o verigă intermediară între cetătean si corpul politic. ...
members.tripod.com/~moldova/arena/ong.html - 18k - in Cache - Pagini similare

barbu
... Corpul politic al unei naţiuni nu există, în democraţia reprezentativă, decât
în măsura în care este absorbit integral de o reprezentanţă naţională ...
members.tripod.com/interval/09-99/barbu.htm - 73k - in Cache - Pagini similare

Uniunea Fortelor Democrate din România
... ale unei politici de Dreapta - capitalism, renastere morala, patriotism, identitate
culturala - a fost fie neglijata, fie respinsa de corpul politic actual. ...
www.ufd.mediaweb.ro/platforma.html - 48k - in Cache - Pagini similare

Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3corpul politic
Irene S.
5obiectul politicii
Janos Fazakas
5statul (politic)
costinro
4comunitate statalaRadu Stefan
2Poate o sa-ti foloseasca linkurile de mai jos:
Dan Butuza


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
statul (politic)


Explanation:
body politic = A politically organized body of people under a single government

sinonime: commonwealth, country, land, nation, res publica, state

Cred ca cel mai bine s-ar potrivi stat politic.

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 232

16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Poate o sa-ti foloseasca linkurile de mai jos:


Explanation:
Multimedia Political Communication - Analize
... costurile. Conform teoriei politice, orice schimbare de regim trebuie
sa genereze elementele de baza ale unui nou corp politic. Dupa ...
www.mpc.ro/www/arhiva/Cvt.html - 31k - Cached - Similar pages Note despre "omul recent" (11)
... Seria antica: adunarea cetatenilor (corp politic), spatiu public, exterioritate,
spatiu. Seria modernilor: schimb comercial, piata ...
www.orizontliterar.ro/16-17 note.htm - 24k - Cached - Similar pages





Dan Butuza
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 344

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
corpul politic


Explanation:
Societatea Civila
... comportamentului civic, la educarea competentelor politice, ca pănă la urmă,
să devină o verigă intermediară între cetătean si corpul politic. ...
members.tripod.com/~moldova/arena/ong.html - 18k - in Cache - Pagini similare

barbu
... Corpul politic al unei naţiuni nu există, în democraţia reprezentativă, decât
în măsura în care este absorbit integral de o reprezentanţă naţională ...
members.tripod.com/interval/09-99/barbu.htm - 73k - in Cache - Pagini similare

Uniunea Fortelor Democrate din România
... ale unei politici de Dreapta - capitalism, renastere morala, patriotism, identitate
culturala - a fost fie neglijata, fie respinsa de corpul politic actual. ...
www.ufd.mediaweb.ro/platforma.html - 48k - in Cache - Pagini similare



Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman: Laval théologique et philosophique: Corps humain et corps politique en France
10 hrs
  -> multumesc, dradum

agree  Oana Popescu
1 day20 hrs
  -> multumesc, Oana

agree  Filip Gadiuta
10 days
  -> multumesc, Filip

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
comunitate statala


Explanation:
Am cautat echivalentul in germana in cateva link-uri, si am gasit "staatliche Genossenschaft".

Poate te ajuta.




    Reference: http://odur.let.rug.nl/~usa/H/1954ge/chap1.htm
Radu Stefan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 71

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
obiectul politicii


Explanation:
Asta ar fi în lumina definiţiei dată de tine.

Janos Fazakas
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 450